Glory Hole amstetten zum leben erwecken !!!!

Wann ist wer dort war heute mit paar dort gemeinsam gewixt und frU hat bei der tür herreingeschaut��
 
Ma was es ned :hmm:
Btw: nice signature

Und wenn ma für sowas einfach auf da Raika in Aschbach a Spendenkonto einrichten? :undweg:

Danke :oops: wenn i des Kompliment jetz retour gib, wär des a unerwünschter Annäherungsversuch und i griag Schimpfn? :mrgreen:
 
Und wenn ma für sowas einfach auf da Raika in Aschbach a Spendenkonto einrichten? :undweg:

Danke :oops: wenn i des Kompliment jetz retour gib, wär des a unerwünschter Annäherungsversuch und i griag Schimpfn? :mrgreen:

Nööö..... i investier liaba in meine Laster :mrgreen:

Und na... i siag des ned so eng.... solang du ned mit da Tür ins Haus stürmst, is fost olles erlaubt....


Mal anmerk, dass AM eh am Leben is.... do brauchts koa Massenwixxerei :mrgreen:
 
Nööö..... i investier liaba in meine Laster :mrgreen:

Aber a bissl Nächstenliebe und so? :mrgreen:

Und na... i siag des ned so eng.... solang du ned mit da Tür ins Haus stürmst, is fost olles erlaubt....

Hab i ned vor. Is ma amoi passiert, seit dem tut die linke Schulter aua :traurig:


Mal anmerk, dass AM eh am Leben is.... do brauchts koa Massenwixxerei :mrgreen:

Körperlich bestimmt, aber geistig spielen die meisten halt in da unteren Kleingärtnerliga mit :undweg:
Wobei da Großteil ja eh nur williges Flickfleisch sucht :mrgreen:
 
Aber a bissl Nächstenliebe und so? :mrgreen:



Hab i ned vor. Is ma amoi passiert, seit dem tut die linke Schulter aua :traurig:




Körperlich bestimmt, aber geistig spielen die meisten halt in da unteren Kleingärtnerliga mit :undweg:
Wobei da Großteil ja eh nur williges Flickfleisch sucht :mrgreen:

Einerseits hast jo recht .... auwa i praktizier jo eh scho quasi a Randl *Nachbar in Not* des is genug an Nächstenliebe :mrgreen:

Gibt jo eh genug private underfucked, desperate housewifes:haha:
 
Einerseits hast jo recht .... auwa i praktizier jo eh scho quasi a Randl *Nachbar in Not* des is genug an Nächstenliebe :mrgreen:

Gibt jo eh genug private underfucked, desperate housewifes:haha:

Aso, des is mir entgangen, mein Fehler :oops: Aber es gibt ja leider a ka Listn, wo ma nachschaun kunnt, wer scho welche sozialen Aktionen laufen hat :mrgreen:

Nana, des hoid i für a Gerücht :haha:
 
Zurück
Oben