- Reaktionen
- 158
schreibst mir eine pn, damit ich es versteh.
nicht allen, passt besser
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
nicht allen, passt besser
viva amstetten )
Oiso eigentlich find i Amstetten sehr fidel.... ma muass nur de richtigen Leut kennen
schade das ich keine leute kenn!
schade das ich keine leute kenn!
War grad vor Ort und hab mir das mal angschaut... de arme ASFINAG im Konkurs... -anders kanns ja ned sein, sonst hättn de ned so a erbärmliches Scheißhaus hingstellt.
Und wie stellts euch das vor? Wo wollts ihr da das GH boren?
War grad vor Ort und hab mir das mal angschaut... de arme ASFINAG im Konkurs... -anders kanns ja ned sein, sonst hättn de ned so a erbärmliches Scheißhaus hingstellt.
Und wie stellts euch das vor? Wo wollts ihr da das GH boren?
geh bluehouse, im deepweb findet des eh keiner
Ausserdem ist das ka sachbeschädigung, sondern a aufwertung. Was glaubst, wenn da a loch in da wand ist, gehts ab wie am jahrmarkt
Wos fia a dramatisch bescheidenes Leben muass ma haum, wenn ma zum vögeln scho soooo an Aufstand mochen muass/duat. Do muass an scho dezent fad sei in da Birn... . Und des schlimmste san de Wixwichtln de eh nur schaun kommen.... damits a sogn kennan ...i woa dabei und hob ogsaftlt....
Wos fia a dramatisch bescheidenes Leben muass ma haum, wenn ma zum vögeln scho soooo an Aufstand mochen muass/duat. Do muass an scho dezent fad sei in da Birn... . Und des schlimmste san de Wixwichtln de eh nur schaun kommen.... damits a sogn kennan ...i woa dabei und hob ogsaftlt....
jessas na Lola so kenn i die goar ned