- Reaktionen
- 59.861
- Checks
- 6
Endlich ....ich hab mir scho Sorgen gemachtso heute passt es wieder, hüfte re zwickt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Endlich ....ich hab mir scho Sorgen gemachtso heute passt es wieder, hüfte re zwickt
Vielleicht zu einem richtigen und guten Wirt gehen?In meim Schnitzlplatzlschnitzl warn heit total vü Flaxn...
Hat meine Weibsner owa ned zaht sich zaum zu richten..Vielleicht zu einem richtigen und guten Wirt gehen?
Ois kloar, da is ma machtlos.Hat meine Weibsner owa ned zaht sich zaum zu richten..
Du woasst oiso a um was dass geht...Ois kloar, da is ma machtlos.
Oba wehe uns Mauna gfreits amoil ned aus da Jogginghosn aussa
Die Kinder sind zwar schon ausgezogen, aber früher hatte ich als Mann schon einen schweren Stand gegen 3 Mädels.Du woasst oiso a um was dass geht...
Ja...Die Kinder sind zwar schon ausgezogen, aber früher hatte ich als Mann schon einen schweren Stand gegen 3 Mädels.
Wennst an Kranz Fleischwurscht in da Hand hastJa...
Anzig da Hund foigt...
Sackerl für's gackerlWennst an Kranz Fleischwurscht in da Hand hast
Du glücklicher!Heind is scho wieder so a Tag wos nix zum Wuiseln gibt
Ja dann red di aus ...dafür samma ja doDu glücklicher!
Geh schleich di ....do san ma nur zum WuiselnDachte zum ficken aber bitte wie ana wülll
Nur mehr a Wochn bis zur OPJa dann red di aus ...dafür samma ja do