- Reaktionen
- 71.987
- Checks
- 9
I tua nimma Ava wechseln!!!
Aber danke Herr @Mitglied #511891
Dann raunz nicht wegen der Farbe
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I tua nimma Ava wechseln!!!
Aber danke Herr @Mitglied #511891
Dann raunz nicht wegen der Farbe
Nicht sofern es immer wieder dasselbe Bild ist.Ava löschen is ned Ava wechseln..
Nicht sofern es immer wieder dasselbe Bild ist.
Wenn das du bist,bist eine sehr hübsche FrauDas aktuelle Ava hab ich jetzt schon seit keine Ahnung wann... voi lang jedenfalls schon....
Bearbeitung hab ich geändert, aber es is das selbe Bild...
von verschwommen auf noch mehr verschwommenDas aktuelle Ava hab ich jetzt schon seit keine Ahnung wann... voi lang jedenfalls schon....
Bearbeitung hab ich geändert, aber es is das selbe Bild...
Du solltest sie mal real sehenWenn das du bist,bist eine sehr hübsche Frau
Kopier es in den Flirt ThreadWenn das du bist,bist eine sehr hübsche Frau
Wonns nockat is, is's jo scho auszognna....wanns nockat is wüs bumsn und nedcausziagn
ja und wanns auszogn is, is nimma do...da kanns npckat sei wias wü, i hob nix davon! Ausser i bin mit auszogn!Wonns nockat is, is's jo scho auszogn
Sie konn oba a do sei und trotzdem auszogn, oda auszogn und nockat .....ja und wanns auszogn is, is nimma do...da kanns npckat sei wias wü, i hob nix davon! Ausser i bin mit auszogn!
mei liabe Theresa du host voll recht..es is an so an haassn tog zu kompliziert mit die Auszoganen....gemmma lieaba bodn!!!!Sie konn oba a do sei und trotzdem auszogn, oda auszogn und nockat .....
Oida, is des kompliziert
Nix. Es stehen sämtliche Optionen offen wir kennen weder dich, noch sie und wir wissen nicht, was genau passiert ist.Meine Frau ist ausgezogen! Um die Ehe zu retten. Aber irgendwie ist keine Rettung in Sicht. Was denkt ihr?
Ohje, na lieber ned, - da nimm i immer mindestens a Kilo zu, - wenn i so de Haut in da Sonne bruzln seh, vor fettiger Sonnencreme triefend, muss i immer an knuspriges Schwartl vom Brat'l denken .....mei liabe Theresa du host voll recht..es is an so an haassn tog zu kompliziert mit die Auszoganen....gemmma lieaba bodn!!!!
was hältst von an Schattn...um die Jahreszeit brauchst eigentlich ka sonnencreme mehr..hmm?Ohje, na lieber ned, - da nimm i immer mindestens a Kilo zu, - wenn i so de Haut in da Sonne bruzln seh, vor fettiger Sonnencreme triefend, muss i immer an knuspriges Schwartl vom Brat'l denken .....
moanst des is goa koa Sonnencreme de do fettig oberinntwas hältst von an Schattn...um die Jahreszeit brauchst eigentlich ka sonnencreme mehr..hmm?
also....i glaub ehrlich gestanden....neinmoanst des is goa koa Sonnencreme de do fettig oberinnt
Fata Morgana hob i sicher ned im kühlen Schlafzimmer.also....i glaub ehrlich gestanden....nein
..i glaub entweder a Abrinn- Fata Morgana.....oder es regnet bei Dir...
vir alllem ned im Schlafzimmmer.....wo du mit Regenschirm liegst...lol....jedenfallls bist lustig...des taugt ma!Fata Morgana hob i sicher ned im kühlen Schlafzimmer.
Und zumindest vor ana hoibm Stund hods no ned gregnet
Ahge, jetzt hast mit ein paar Worten mein mühsam aufgebautes Image der unbefriedigten Zwiderwurzn angekrazt...jedenfallls bist lustig..