- Reaktionen
- 20.243
- Checks
- 7
Faungst a neichs Leben au?pfff... reissts eich bitte zaum. des is a seriöses post, ferkelein ghearn do net her.
mfg esther
![Vor Angst schreiendes Gesicht :scream: 😱](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f631.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Faungst a neichs Leben au?pfff... reissts eich bitte zaum. des is a seriöses post, ferkelein ghearn do net her.
mfg esther
jo...Faungst a neichs Leben au?![]()
Die Marken schmeckn nit so guathoffentli net nur meine briafmarken![]()
manst, miassatns fischln? *gg*Die Marken schmeckn nit so guat![]()
Besser ois so a klebermanst, miassatns fischln? *gg*
i werd a net feicht beim obleckn ana markn... bei zumpferl schauts do glei aunderst aus *schmacht*Besser ois so a kleber![]()
wanns nach gebackenen Kabeljau mit Erdäpfelsalat schmeckt hätt ichs gern den ganzen Tagmanst, miassatns fischln? *gg*
So mog isi werd a net feicht beim obleckn ana markn... bei zumpferl schauts do glei aunderst aus *schmacht*
do klebts am ende jo aber ah:...i werd a net feicht beim obleckn ana markn... bei zumpferl schauts do glei aunderst aus *schmacht*
a wieda woahrdo klebts am ende jo aber ah:...
is des guat oder schlecht?a wieda woahr
I glab s‘ Esherl war a richtige Postlerin, oamoi durchziagn die Markn und de kaunnst um die Welt schickn so feicht is des Markerldo klebts am ende jo aber ah:...
i stell mir des grad so bildlich vor....!I glab s‘ Esherl war a richtige Postlerin, oamoi durchziagn die Markn und de kaunnst um die Welt schickn so feicht is des Markerl![]()
Die Post wa ma egal, i wa eher der der die Markn durchziagti stell mir des grad so bildlich vor....!
Und die vielen Männer die Kilometerweit stehen nur um von ihr die Post frankiert zu bekommen)
i tät nimmer E-mailen...i tät alle meine Mails in Briefe verfassen und der Esther vorbei bringenDie Post wa ma egal, i wa eher der der die Markn durchziagt![]()
Koa Problem, i steck da persönlich in Stempel in dei Stempelkissen, der brauchts immer Feichteich würd i de postkortn persönli zw. de oarschbackerl steckn, burschn![]()
ollas was du persönlich machst würd i begrüsseneich würd i de postkortn persönli zw. de oarschbackerl steckn, burschn![]()