- Reaktionen
- 20.243
- Checks
- 7
Schaukl? Nö woa ni meins, steh eher aufs reitneicha schaukl dirft wirkli z'knopp aun da hauswaund gstaundn sei![]()
![Zwinkerndes Gesicht mit herausgestreckter Zunge :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schaukl? Nö woa ni meins, steh eher aufs reitneicha schaukl dirft wirkli z'knopp aun da hauswaund gstaundn sei![]()
hab sölten gschaukelt,davon wird ma übeleicha schaukl dirft wirkli z'knopp aun da hauswaund gstaundn sei![]()
und stoßenSchaukl? Nö woa ni meins, steh eher aufs reitn![]()
Um was geht es denn? Kannst mir gern eine pn schicken.brauche Hilfeee.....wenn hier Sammler u. Kenner sind,bitte melden!![]()
Esther mag das fachmännische Ablecken von Briefmarken vervollkommnenUm was geht es denn? Kannst mir gern eine pn schicken.
Also is dasEsther mag das fachmännische Ablecken von Briefmarken vervollkommnen))
Also is das![]()
Hahavoi net!!
nur weil de buam net wissn, wiar ma ordentli briafmarkn obleckt,sans neidisch auf mi![]()
weu du immer Klassenbeste sein muasst!!!voi net!!
nur weil de buam net wissn, wiar ma ordentli briafmarkn obleckt,sans neidisch auf mi![]()
geh geh..des gibts ja gar ned!Hab im Netz nach Briefmarken mit Brüsten gsucht...selbst da gibts nixohne schmäh!!!-> da nexte, der ana aunstrebendn philatelistin
ungfrogt zumpfifotos mit ana briafmarkn drauf schickt, wird blockiert!!!![]()
Also Zumpfifotos ohne Briefmarkenohne schmäh!!!-> da nexte, der ana aunstrebendn philatelistin
und wer is des..dürf ma ratenaunstrebendn philatelistin
logound wer is des..dürf ma raten)?????
)???????
Warad des a Idee?Oder Esther's Tepf mit Briefmarken![]()
wie oft???
2xwie oft???
uii..ich habs verwechselt.....!I Hab dacht Briefmarken mit Zumpfifotos.....andersrum gehtss jaohne schmäh!!!-> da nexte, der ana aunstrebendn philatelistin
A weng muarst no woartn, dahoam hob i a Marknohne schmäh!!!-> da nexte, der ana aunstrebendn philatelistin