L
Gast
(Gelöschter Account)
Wenn ma scho I-Tipfl reiten tuan: waratn THE PLATTERS (1955) richtig…Richtig Elvis wäre Ahaha
Oba wer hot’s populär gmocht? Da Freddie
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wenn ma scho I-Tipfl reiten tuan: waratn THE PLATTERS (1955) richtig…Richtig Elvis wäre Ahaha
UpsRichtig Elvis wäre Ahaha
Höööö. Ned immer Olle vo Haus aus in an Topf. Ein geistiger Tiefflieger reichtOida, hobt’s eis Burgenlandla gor koa Büldung???
Des is vom FREDDIE MERCURY…
Raunzen duHat, Jo…
Jo und weida. Wer bist jezan du?Grias eich!
Geht jo lustig o doda!
Hat, JoRaunzen du
Nau a BurgenlandlaJo und weida. Wer bist jezan du?
So vü Einwohner hot des Burgenland jo got nit, wo’s do Leut herin herumtummelnNau a Burgenlandla
Freiwillig ausgwandert oder verstoßen worn?Nau a Burgenlandla
Du. Er schweigt…. I denk des wor nix mit freiwilligFreiwillig ausgwandert oder verstoßen worn?
Dem wird’s deinetwegen die Sproch verschlogn homDu. Er schweigt…. I denk des wor nix mit freiwillig
Geh naaaa. Host scho wieder schlecht Wetter über mich vor an Frischling gemacht während meiner absenzDem wird’s deinetwegen die Sproch verschlogn hom
NIEMALS!Geh naaaa. Host scho wieder schlecht Wetter über mich vor an Frischling gemacht während meiner absenz
du pokerst? sagt dir das "kings" etwas?Musst zum pokern kommen
Wenn’st mi so frogst: joooNIEMALS!
Glaubst, des trauad i mi?