- Reaktionen
- 19
war a Stunde laufen, hat nur a bissl genieseltJa. Es hat eingetrübt und mich abgeschreckt. Gehen hätt i ruhig können, weil im Endeffekt is nichts vom Himmel runtergekommen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
war a Stunde laufen, hat nur a bissl genieseltJa. Es hat eingetrübt und mich abgeschreckt. Gehen hätt i ruhig können, weil im Endeffekt is nichts vom Himmel runtergekommen![]()
Bei mir Owa nedwar a Stunde laufen, hat nur a bissl genieselt
Bisd scho wieder bärad?i bemüh glei gor ned moi darum
nee, nur realistischBisd scho wieder bärad?![]()
Jo. Wieso frogst?Bisd scho wieder bärad?![]()
trocken? oder gscheit gregnet?Bei mir Owa ned![]()
gschneit hot´strocken? oder gscheit gregnet?
Irgendwo bestimmtgschneit hot´s![]()
sobwia beim Falco?gschneit hot´s![]()
Na. Es is trocken. I bin noch immer unterwegs und renne mit 4 km/h *hüsteltrocken? oder gscheit gregnet?
do würd ma schaunIrgendwo bestimmt
den sei schnee wor owa teiasobwia beim Falco?
SchneckeNa. Es is trocken. I bin noch immer unterwegs und renne mit 4 km/h *hüstel
host koa luft mehr?Na. Es is trocken. I bin noch immer unterwegs und renne mit 4 km/h *hüstel
renn ma moi zsammen!Na. Es is trocken. I bin noch immer unterwegs und renne mit 4 km/h *hüstel
Luft homma genug im gelobten Landhost koa luft mehr?![]()
Jo mei. Schnölle Geschichten haben mich noch nie interessiertSchnecke![]()
i love yourenn ma moi zsammen!
Des Tempo tät i womöglich a dablosnNa. Es is trocken. I bin noch immer unterwegs und renne mit 4 km/h *hüstel