- Reaktionen
- 36.031
- Checks
- 112
ahaaaaa...woass i do wos ned....bist da do sicha? ......oda gehst afoch imma nua zfruah ham ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ahaaaaa...woass i do wos ned....bist da do sicha? ......oda gehst afoch imma nua zfruah ham ?
nönö......du bist über ollas bestens informiertahaaaaa...woass i do wos ned
de schaut a so daschrocka......intressant
Dabei hats ja @Mitglied #69178 goa net gsehn!de schaut a so daschrocka..
ah jo..wir warn scho lang nimmer an der bar..a bissi plaudernnönö......du bist über ollas bestens informiert
maunches mecht ma goar ned wissnahaaaaa...woass i do wos ned
Willst ihn ausfraschln?ah jo..wir warn scho lang nimmer an der bar..a bissi plaudern
siagst, i muas a nu schaun.Ich hoffe dass ich von den Tirolr/innen einen Übernachtunstipp bekomm - wird ja relativ schwer sein in der Wintersaison!
mit an schnapsal geht des a - unterm Goldenen Dachl!Ansonsten schlaf ma unterm Kupferdachl
Info hab i schon und woas moach i in da Schteiamoarkmit an schnapsal geht des a - unterm Goldenen Dachl!
die Tiroler wern uns scho net im Stich lossn, sunst sing ma ´ I wü wieda ham´
villeicht ne dumme frage............aber wie lange kann man sich anmelden???
... das ist gar keine dumme Frage!
Wir werden den Stammtisch gleich im neuen Jahr ausschreiben und dann kannst du dich bis zum 20.1. bei @Mitglied #330652 oder mir anmelden.
Liebe Grüße ins Ländle!