G
Gast
(Gelöschter Account)
Steigst am Bahnhof aus rechts Daun de 3. Strossn is 4. Haus, wenns ned durt is hod di dei intuition im Stich lossn, gggIntuition.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Steigst am Bahnhof aus rechts Daun de 3. Strossn is 4. Haus, wenns ned durt is hod di dei intuition im Stich lossn, gggIntuition.
Moanst, I bin lebensmüde?Steigst am Bahnhof aus rechts Daun de 3. Strossn is 4. Haus
@Mitglied #345743 gibts eigentlich Weißbier im Stammilokal? net das da @Mitglied #400301 dann verdurschtet
Hach, diese Fürsorge. So kenn ich Dich ja gar nicht.@Mitglied #345743 gibts eigentlich Weißbier im Stammilokal? net das da @Mitglied #400301 dann verdurschtet
wir wollen ja dann net de Arbeit ham, dass ma die entsorgen müssen, wenn du verdurschtestHach, diese Fürsorge. So kenn ich Dich ja gar nicht.
Depp.mia tuans Bier mit Milch mischen daun is a a Weißbier, ggggg
Mach Dir mal keine Sorgen, ich bin da schon flexibel.wir wollen ja dann net de Arbeit ham, dass ma die entsorgen müssen, wenn du verdurschtest
du musst freundlich zum @Mitglied #345743 sein, sonst sagt er dir das Lokal nicht
du musst freundlich zum @Mitglied #345743 sein, sonst sagt er dir das Lokal nicht
da findet er uns aber niemalser foigt eh seiner Intuition, do brauch ma erm nix sogn,
da findet er uns aber niemals
er foigt eh seiner Intuition, do brauch ma erm nix sogn,
So gross is Linz jetzat aa wieda ned. Da brauch I bloss fragen, wo vor Kurzem a Oger durchs Gebüsch gebrochen is, dann hob I Eich.da findet er uns aber niemals
da wirst de ganze Nacht umsonst durch Linz rennenSo gross is Linz jetzat aa wieda ned. Da brauch I bloss fragen, wo vor Kurzem a Oger durchs Gebüsch gebrochen is, dann hob I Eich.
Wannst Di ums Weissbier kümmerst, langt des scho.um Olles kau i mi ned kümmern?
Wannst Di ums Weissbier kümmerst, langt des scho.
Träum weiter.da wirst de ganze Nacht umsonst durch Linz rennen
Und wer genau red da jetzat vo Dir?vü weniger i daun nu a Weißbier trink
Na hoffentlich kriagst da de Spritzn ned auf des österreichische WeißbierUnd wer genau red da jetzat vo Dir?