- Reaktionen
- 169.866
- Checks
- 160
danke
zuageh duats, was foidn dem schweindl nu ei
des Schweindl redt eh nur groß
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
danke
zuageh duats, was foidn dem schweindl nu ei
Mir foillt auf, des Du glei da bist, wenns ums Gebrauchen oder Missbrauchen geht.was foidn dem schweindl nu ei
freili, i woat nur gerufen zu werdenMir foillt auf, des Du glei da bist, wenns ums Gebrauchen oder Missbrauchen geht.
i woit jo schau sau schreibn owa i hob mi ned traut, bin doch zu schüchtern und hob an zgroßen respekt vorm toni
Geh nur her da.
kommst halt du amal zu einem OÖ Stammi im April mach ma a ToypartyGeh nur her da.
kommst halt du amal zu einem OÖ Stammi im April mach ma a Toyparty
Der gebührt mir auch als seriösem älteren Herren.hob an zgroßen respekt vorm toni
Der gebührt mir auch als seriösem älteren Herren.
Maahhh, des is scho oarg weit weg. Und ich bin so faul.kommst halt du amal zu einem OÖ Stammi im April mach ma a Toyparty
aba geh, das is ned so weit ois wienMaahhh, des is scho oarg weit weg. Und ich bin so faul.
Der gebührt mir auch als seriösem älteren Herren.
Wo in OÖ?aba geh, das is ned so weit ois wien
sitzt dich in München in den Zug und steigst in Linz wieder ausMaahhh, des is scho oarg weit weg. Und ich bin so faul.
LinzWo in OÖ?
Google sagt, 3 Stunden. In am Nichtraucherzug. Und a Hotel bräucht ich auch noch. Des stresst mi.sitzt dich in München in den Zug und steigst in Linz wieder aus
3 Stunden Nichtrauchen wirst überleben und bei Hotel könnten wir dir behilflich sein mit TippsGoogle sagt, 3 Stunden. In am Nichtraucherzug. Und a Hotel bräucht ich auch noch. Des stresst mi.
Bitte a Einzelzimmer mit abschliessbarer Tür.bei Hotel könnten wir dir behilflich sein mit Tipps
Nett warats schon. Erst Dir und der Gadse die verdiente Watschn rüberreichen und dann mim Bißal saufen.@Mitglied #409008 und @Mitglied #345743 ich bin grad dabei Schweinsbraten für an Stammi zu organisieren
i bin ned im aprilNett warats schon. Erst Dir und der Gadse die verdiente Watschn rüberreichen und dann mim Bißal saufen.