O
Gast
(Gelöschter Account)
probe liegen?richtung friedhof?![]()
![Hmm... :hmm: :hmm:](/styles/default/erotikforum/smilies/hmm.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
probe liegen?richtung friedhof?![]()
bist du nimma blosfiassad unterwex?Du konnst derweil meine Schuach putzen ..Koffer![]()
kann nit schaden.probe liegen?![]()
habi schon gesagt, dassi 2deutiges überhaupt ned mag?kann nit schaden.![]()
das fällt bei jedem einzelnen deiner beiträge aufhabi schon gesagt dassi 2deutiges überhaupt ned mag?![]()
Er schlaft ja eh scho im Blumentrog...damit er se scho mal an de feichte Erdn gwohntkann nit schaden.![]()
Er rechnet ned mit deiner Intelligenz Hase ..mir is de sofort aufgfallndas fällt bei jedem einzelnen deiner beiträge auf![]()
du stalkst mich?das fällt bei jedem einzelnen deiner beiträge auf![]()
Na ..meist hob i Klapperl dranbist du nimma blosfiassad unterwex?![]()
leider kommt die feuchte anderweitig a noch vor, owa des kennst du nedEr schlaft ja eh scho im Blumentrog...damit er se scho mal an de feichte Erdn gwohnt![]()
Klar..wie soll’s da sunst gesichert ausm Weg geh?du stalkst mich?![]()
mah ja... jeder 3. beitrag macht mir nen knoten ins hirnEr rechnet ned mit deiner Intelligenz Hase ..mir is de sofort aufgfalln![]()
Na ..bei mir putzt mei Frauleider kommt die feuchte anderweitig a noch vor, owa des kennst du ned![]()
ich recherchieredu stalkst mich?![]()
Des is etz wieder da Alkoholmah ja... jeder 3. beitrag macht mir nen knoten ins hirn![]()
hast di eingeludlt? schon wieder?leider kommt die feuchte anderweitig a noch vor, owa des kennst du ned![]()
dawei trink i e scho nix mehr *dörr*hast di eingeludlt? schon wieder?![]()
drum hauts mim einparken ned hinmah ja... jeder 3. beitrag macht mir nen knoten ins hirn![]()
Ma konn nüchtern so so wia du?dawei trink i e scho nix mehr *dörr*![]()
is aber nit guat für die leber... äh.. lunge.. oder sodawei trink i e scho nix mehr *dörr*![]()