U
Gast
(Gelöschter Account)
bekommst den ersten aus dem Bottichtropfbier kann da kracherl gut![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
bekommst den ersten aus dem Bottichtropfbier kann da kracherl gut![]()
Mir langts wennst hinterher Angst hastwann i lei angst hätt vor dir![]()
sein Dauerzustanddes kennst jetzt wieder?![]()
Ja ...des hod Ma mal da Oxi erklärtdes kennst jetzt wieder?![]()
wennst den ausgang ned findestMir langts wennst hinterher Angst hast![]()
irgendwie ists dafür zu spät...Mir langts wennst hinterher Angst hast![]()
Wo willst denn hin um die Zeit?Würde mich freuen wenn ich dabei bin
Zu dirWo willst denn hin um die Zeit?![]()
Kein Problem ...zu tun hab ich genug ...wird ned langweiligZu dir
der @Mitglied #431736 wird sich deiner schon annehmenWürde mich freuen wenn ich dabei bin
Mei ..manch einem is halt a gscheide Hoibe mehr wert, als a gamsigs Weibsvolkder @Mitglied #431736 wird sich deiner schon annehmenda bist gut aufgehoben
so früh schon? i bin grad mal beim kaffeeMei ..manch einem is halt a gscheide Hoibe mehr wert, als a gamsigs Weibsvolk![]()
vorallem is de hoibe ned zickig oder gschnappigMei ..manch einem is halt a gscheide Hoibe mehr wert, als a gamsigs Weibsvolk![]()
Es geht Nix über a gscheids Frühstückso früh schon? i bin grad mal beim kaffee![]()
dei frau mocht des immer mit viel hingabe und wenig bekleidungEs geht Nix über a gscheids Frühstück
Wie zum Beispiel da @Mitglied #199654 ..der kriagt jeden Tag a woarme Goasmuich und a Brot mit Erdbeermarmalad![]()
Mei Frau suacht mi no....de mocht gor Nixdei frau mocht des immer mit viel hingabe und wenig bekleidung![]()
wos mochts n es fia neckische spielchen am morgenMei Frau suacht mi no....de mocht gor Nix![]()
heute wird geficktHeute ist ein guter Tag