- Reaktionen
- 159.367
- Checks
- 161
stimmt, du bist die putzogerin, wilma - königin der besens
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
stimmt, du bist die putzogerin, wilma - königin der besens
na hab no nix, hab aber ah no nix überlegt;homma scho a faschingsoutfit für nächste woche oder soi i mi über dei gsicht schmeissn?
na hab no nix, hab aber ah no nix überlegt;
ich sitz mir einfach dich auf eine Schulter und geh somit als Hexe
Schmisse brauch ich koane.... aber a Runde facesitting.....homma scho a faschingsoutfit für nächste woche oder soi i mi über dei gsicht schmeissn?
Mit Rum?wer mog an tee?
Des is a anständigs HausSchmisse brauch ich koane.... aber a Runde facesitting.....
du bist ma jo a kloans fakerl doSchmisse brauch ich koane.... aber a Runde facesitting.....
söwa gedankeDes is a anständigs Haus
.... des woar vor Jahren im Kino:homma scho a faschingsoutfit für nächste woche oder soi i mi über dei gsicht schmeissn?
dann sitz her und erklär uns dein facesitting moi haserl
.... des woar vor Jahren im Kino:
Mach des ..damit’s schee warm is wenn i etz dann später aus der Kältn kummi hau nu a paar scheitln noch falls nu wer an lauschigen abend verbringa wü
Wennst schon dabei bist - nimmst mir a oans mit? Wie immer ganz lieb schau...kost a seidl
Ja des macht wenigstens koa so an Saustall wie des Gesöff von gesternWennst schon dabei bist - nimmst mir a oans mit? Wie immer ganz lieb schau...