- Reaktionen
- 59.556
- Checks
- 6
Endlich mal a guade Idee...und wennst scho dabei bist...do ghöratn no drei Ster ghautÄhm ja...dann geh i amol a poar Holzscheitl huln...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Endlich mal a guade Idee...und wennst scho dabei bist...do ghöratn no drei Ster ghautÄhm ja...dann geh i amol a poar Holzscheitl huln...
Dann wern Ma scho a Krankenschwester findenOwa waun se da Bua wehtuat mit da Hocka...?
jo i hobs dort hin glegt, i fress das net, bin ja ka meerschweindl... war in mein schüsserl... fragts moi den esel.. de fressen karottenwer war das?
Bis jetzt konnte ich Dich so gut leiden...jo i hobs dort hin glegt, i fress das net, bin ja ka meerschweindl... war in mein schüsserl... fragts moi den esel.. de fressen karotten
So lang i da Bauer auf dem Hof bin, wird gessen wos aufn Tisch kummtjo i hobs dort hin glegt, i fress das net, bin ja ka meerschweindl... war in mein schüsserl... fragts moi den esel.. de fressen karotten
OKAY; BRINGE GLEICH MAL HOLZWÜRMER FÜRN TISCH MITSo lang i da Bauer auf dem Hof bin, wird gessen wos aufn Tisch kummt
Der Esel dachte ichSo lang i da Bauer auf dem Hof bin, wird gessen wos aufn Tisch kummt
Esel sind sture Böcke, kennen nur die KnuteDer Esel dachte ich
Hat der Dackel widersprochen? I hätt draußen no an Zwinger mit LuxusausstattungDer Esel dachte ich
Hat der Dackel widersprochen? I hätt draußen no an Zwinger mit Luxusbestattung
Bleib nur herinnenHat der Dackel widersprochen? I hätt draußen no an Zwinger mit Luxusausstattung
Gelbe KarteBleib nur herinnen
i hobs afoch wegpratzlt und is in deim napf glandet. i woit ned in deim tella mit meine pratzn wühlen. schulligung... sama wieda gut?Bis jetzt konnte ich Dich so gut leiden...
Oh Mann!!!!i hobs afoch wegpratzlt und is in deim napf glandet. i woit ned in deim tella mit meine pratzn wühlen. schulligung... sama wieda gut?
Gelb passt nicht zu meinem TeintGelbe Karte
pinkGelb passt nicht zu meinem Teint
Eher aschiges Rosa
joooo blasszartrosaEher aschiges Rosa