- Reaktionen
- 59.587
- Checks
- 6
Mitten in da Nacht stehen die auf....wies no grad a so geht...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Musst du noch einen aufstellen. Ich schieb grad mit dem Traktor Schnee.Ah Kanndal Müch am Tisch stöh und an Zucka,Recht guad der kaffee oba zweng
Olle in Dekung die Fohrt mitn TraktorMusst du noch einen aufstellen. Ich schieb grad mit dem Traktor Schnee.
Bäurin halt!Mitten in da Nacht stehen die auf....wies no grad a so geht...
Bäurin halt!
was sollsah Gfühlose na föisch ah Profühlose
Oilder, die einen in der Kirche, wo das Vater Unser 1,35 Euro kostet und Henkel hat, die anderen am Ofen fürs Mittagessenwo sand de onderen Gfrassta eigentlich heute
Und in der Mitte sitzt der @Mitglied #16631So und jetzt hock i mi auf mei Bankerl ...auf de eine Seite wünsch i mir heut die @Mitglied #388756 und auf de andere Seiten de @Mitglied #321275
das da net zvü wern de 2 Mädels,oba um Hüfe schrein konnst jo imma nuSo und jetzt hock i mi auf mei Bankerl ...auf de eine Seite wünsch i mir heut die @Mitglied #388756 und auf de andere Seiten de @Mitglied #321275
I hob Ma extra de zwo bravsten ausgsuachtdas da net zvü wern de 2 Mädels,oba um Hüfe schrein konnst jo imma nu
Jo eh wie mannst den des genau,die Bravstn ih schmeis mie weckI hob Ma extra de zwo bravsten ausgsuacht
Ganz einfach ..so wie i des sag ..Jo eh wie mannst den des genau,die Bravstn ih schmeis mie weck
Ih sog nix mehr,jetzt for ih zur Tanke und kauf ma Schwedenbomben grod an Gusta drauf kriegtGanz einfach ..so wie i des sag ..
So und jetzt hock i mi auf mei Bankerl ...auf de eine Seite wünsch i mir heut die @Mitglied #388756 und auf de andere Seiten de @Mitglied #321275
Hast dann wieder so a süßes Schokoranderl ums Munderl?Bin da.....frische gaugau mitgenommen
Hast dann wieder so a süßes Schokoranderl ums Munderl?
Och ..weil die Vorstellung soooo schön gewesen wäreIch? Niiiiiiie...wie kommst du da drauf?