- Reaktionen
- 30.850
- Checks
- 8
Ich denke das ist ebenfalls eine große HilfeI siach owa vü Frauen, de die Helfer versorgen. Kochen, backen und Getränke bringen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich denke das ist ebenfalls eine große HilfeI siach owa vü Frauen, de die Helfer versorgen. Kochen, backen und Getränke bringen.
Das tut mir leid
I siach owa vü Frauen, de die Helfer versorgen. Kochen, backen und Getränke bringen.
Und wie. Es sind Hilfsdienste aus anderen Bundesländern da. Alle brauchen Verpflegung. Das ist das Mindeste was wir ihnen zurück geben können.Ich denke das ist ebenfalls eine große Hilfe
Hob Heut hier im Forum mit oan a Diskussion ghabt wegen der Helfer. Der hot gmeint wer a Bier annimmt mocht si strofbor. Es wird sich keiner der Helfer besaufen, owa hin und wieder schmeckt vielleicht a Bier oder a leichter Spritzer aI siach owa vü Frauen, de die Helfer versorgen. Kochen, backen und Getränke bringen.
Das mit Sicherheit, aber da geht es , glaube ich, eher um den VersicherungsschutzHob Heut hier im Forum mit oan a Diskussion ghabt wegen der Helfer. Der hot gmeint wer a Bier annimmt mocht si strofbor. Es wird sich keiner der Helfer besaufen, owa hin und wieder schmeckt vielleicht a Bier oder a leichter Spritzer a
Wünsche euch eine gute Nacht!
Des is scho klor owa wennst vaschwitzt bist gibt di hin und wieder so a Erfrischung neuen Aufwind. Kenn des solwa wenn i total damiadnt binDas mit Sicherheit, aber da geht es , glaube ich, eher um den Versicherungsschutz
A guate NochtWünsche euch eine gute Nacht!
De san teilw so deppad.Hob Heut hier im Forum mit oan a Diskussion ghabt wegen der Helfer. Der hot gmeint wer a Bier annimmt mocht si strofbor. Es wird sich keiner der Helfer besaufen, owa hin und wieder schmeckt vielleicht a Bier oder a leichter Spritzer a
Und genau des motiviert die Leit wiederDe san teilw so deppad.
Heit is sogor da Bürgermeister vorgfohrn, in sein Kofferraum 6 Kisten Bier und hod an alle Fronten verteilt.
Solche Situationen san aundere Gesetze.
San sogor die Kiwara vorbei gfohrn. Haum nur freindli griast und san weiter.Und genau des motiviert die Leit wieder
Miaßn eh über jeden froh sein das a hilftSan sogor die Kiwara vorbei gfohrn. Haum nur freindli griast und san weiter.
Eben. De dan uns nix. Und wenn ma mit 2 Promille fohrn täten ned.Miaßn eh über jeden froh sein das a hilft
So vü sauft eh Koana, owa zwischen Bleifrei schmeckt holt a Bierli a molEben. De dan uns nix. Und wenn ma mit 2 Promille fohrn täten ned.
Wieso hob i gwusst dass des kummtWie wo was große Öffnung
Der, der das gesagt hat war ein Depp. Oder ein Städter. Mehr gibt's dazu nicht zu sagenHob Heut hier im Forum mit oan a Diskussion ghabt wegen der Helfer. Der hot gmeint wer a Bier annimmt mocht si strofbor. Es wird sich keiner der Helfer besaufen, owa hin und wieder schmeckt vielleicht a Bier oder a leichter Spritzer a
Nicht übertrieben gibt es ja sogar KraftDer, der das gesagt hat war ein Depp. Oder ein Städter. Mehr gibt's dazu nicht zu sagen