- Reaktionen
- 6.685
- Checks
- 4
jo, du hast Recht.......na, i trink ned immer a Bier - manchmal auch Aperol-Spritz - mit eigenem Sprudelwasser
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na Hauptsoch MIA san MIAJa... ist a Stückerl weit weg vo "DO"
Kummt drauf au wos d ins Wossa eini tuast..... dann wärst aber mit hunderte Liter Regenwasser vermutli trotzdem ausgetrocknet
Schönen Nachmittag, ich bin froh über den Regen
na selbstverständlich....damit die Knospen wieder richtig spriessen...und aussadem ham ma jetzt wieder Zeit um über das 2te Most4tler Reload Treffen nachzudenken......Schönen Nachmittag, ich bin froh über den Regen
Wos und wia vü tschechast grod¿na selbstverständlich....damit die Knospen wieder richtig spriessen...und aussadem ham ma jetzt wieder Zeit um über das 2te Most4tler Reload Treffen nachzudenken......
Auf mehr wia uns 2 kum i imma nu nitrevised ?
ist auch nicht der letzte Tag an dem ich einen Ausflug mache - naja i hoffs zumindest ....ausserdem weißt du, ich bin der letzte an dem es scheitern würde..........ich wollt damit nur sagen - ich mach mir keine all zu großen Hoffnungen - somit bin ich nie/selten enttäuscht - für mich war´s ein schöner Ausflug und ich hab a gutes Eis genossen....Na du bist a . I bin bis 4. jedn Tog auf da Uni
A bissl an Vualaf brauch i scho..
AHA! Ein Feinspitz, der des eigene Wasser schätzt .jo, du hast Recht.......na, i trink ned immer a Bier - manchmal auch Aperol-Spritz - mit eigenem Sprudelwasser
... du trinkst an Vualaf?Na du bist a . I bin bis 4. jedn Tog auf da Uni
A bissl an Vualaf brauch i scho..
Hod di da Blitz gstroaft?