- Reaktionen
- 241.541
- Checks
- 41
Puh dann muss i glei a Suche aufgeben daweil....Frau ohne Humor sucht Mann für ois nur kan Sex....so in die RichtungNotarzt schnell![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Puh dann muss i glei a Suche aufgeben daweil....Frau ohne Humor sucht Mann für ois nur kan Sex....so in die RichtungNotarzt schnell![]()
Oida des woan Magic mushroomsIs des Normal dass der Regen draussen ausschaut wie Einhörnerde aufn Bodn klatschn
![]()
de san ausgsturbn... du muasst di mit aundre Mauna begnügn
... i steh owa ned zur Vafügung, gö
![]()
Moanst dass der rote mit de weißen Punkten so magic woarOida des woan Maigic mushrooms![]()
saugeil....
![]()
Ja das ist komplett normalIs des Normal dass der Regen draussen ausschaut wie Einhörnerde aufn Bodn klatschn
![]()
Dann hattest schon lange keinen Sex mehr![]()
Bin i beruhigt, hob scho glaubt dass des Blut vo de Einhörner auf da Straße a Fake isJa das ist komplett normal![]()
Schaugt so her....Moanst dass der rote mit de weißen Punkten so magic woar![]()
![]()
Über deinen Humor solltest noch mal nachdenkenJo wennst glaubst...![]()
Über deinen Humor solltest noch mal nachdenken![]()
Hauptsache es is ned so stressig....musst morgen a wieder arbeiten?Schaugt so her....
Mei seit halb 3 is voi chillig zan arbeiten
Auwa da Endspurt steht scho in de Startlöcher![]()
![]()
Längst überfälligIch brauche eindeutig wieder mal ein Frühstück mit euch![]()
NachtdienstHauptsache es is ned so stressig....musst morgen a wieder arbeiten?
Jo eh de Madln aufn Fuchsschwanz. Wia du vorhher gschriebn hastSitzt die Henn auf sein....
Mah is des Bärvers!![]()
Ja, freue mich schonNachtdienst
Morgen hol ich die Presente von @Mitglied #513259 gö?
Soll i da an Kaffee mitnehmen?Ja, freue mich schon![]()
Da muas i vorher nu a Lebensversicherung auf erm aschliasnWos mogstn beziehn de schwammerlsauce de nu übrig is![]()