- Reaktionen
- 26.619
- Checks
- 19
Wer isn desoba i kenn do wen, der/die/das gern hie und da moi an gscheiten popoklatsch mog![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wer isn desoba i kenn do wen, der/die/das gern hie und da moi an gscheiten popoklatsch mog![]()
I moch so gern a warmes Speckkraut....drum kummt des Sauerkraut dann ned wegmiassts mehr Sauerkraut essen
I moch.... Wer machtn des immaI moch so gern a warmes Speckkraut....drum kummt des Sauerkraut dann ned weg
Jojo....I moch.... Wer machtn des imma![]()
Jojo i hob di a liebJojo....
Hab erst den Guatn zum Geburtstag kriagtGibt eh an womanizer a![]()
I sag nixWer isn des![]()
Des san de besten Teile für Frauen, wos i so gsehn hobHab erst den Guatn zum Geburtstag kriagt![]()
I sog amoi ProstGrias eich![]()
Na hearstI sog amoi Prost![]()
Es is jo e scho finster!Na hearstUm de Zeit
Wan sunst wann ned jetzNa hearstUm de Zeit
Und i kriag nixWan sunst wann ned jetz![]()
Dann muast vorbei schaun. Dann derfst mit mir und meiner Frau wos trinkn, ned dass zvü wird und du mei Frau vernoschstUnd i kriag nix![]()
I trink nix, wenn i fahr....owa vielleicht nosch i afoch soDann muast vorbei schaun. Dann derfst mit mir und meiner Frau wos trinkn, ned dass zvü wird und du mei Frau vernoschst![]()
I trink nix, wenn i fahr....owa vielleicht nosch i afoch so![]()
Warum denn neddes geht owa ned afoch so noschn
Wos is mit miaWarum denn ned![]()
Dauert nu bei mirI sog amoi Prost![]()