- Reaktionen
- 79.009
- Checks
- 13
I tendier ah voi zan unterreibn.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I tendier ah voi zan unterreibn.
i moan do herinNa...i kenn di ned![]()
I bild ma da herinnen auch Meinungen über Leut aber schlussendlich weiß ma oft erst wirklich wie wer is wenn ma wen persönlich kennenlernt...i moan do herin
des is scho klor, owa bisserl a Bild wirst dich über mich auch schon gemacht habenI bild ma da herinnen auch Meinungen über Leut aber schlussendlich weiß ma oft erst wirklich wie wer is wenn ma wen persönlich kennenlernt...
Jo mia bist nu ned unguat aufgfoindes is scho klor, owa bisserl a Bild wirst dich über mich auch schon gemacht haben
Du jammerst hoid vü dahi, oba des is fia an Bauern doch gaunz normal.des is scho klor, owa bisserl a Bild wirst dich über mich auch schon gemacht haben
ob Engel im Ef san?Jo mia bist nu ned unguat aufgfoin
Und i bi a koa Engal...
Was reibst denn unter .....I tendier ah voi zan unterreibn.
ah geh, wenn´s mit meine Zeilen überfordert san, dann sagen´s halt der jammertDu jammerst hoid vü dahi, oba des is fia an Bauern doch gaunz normal.![]()
Du schaust oafoch z'genau!Was reibst denn unter .....
ImmerDu schaust oafoch z'genau!![]()
I moa beim artikulieren und kommunizieren.ob Engel im Ef san?![]()
Jo do hoasts aufpassen bei Schau genau...Du schaust oafoch z'genau!![]()
des is sowieso ned so einfach, oft wird es anders verstanden als wie es gemeint wurdeI moa beim artikulieren und kommunizieren.![]()
Siehste drum nimm ah sehr wenig ernst...des is sowieso ned so einfach, oft wird es anders verstanden als wie es gemeint wurde
najo, ich kenn schon einige Konsorten die es nicht so gut meinen.Siehste drum nimm ah sehr wenig ernst...
Ois eng segn is ned von Vorteilnajo, ich kenn schon einige Konsorten die es nicht so gut meinen.
hatte mit einer Meute von Stammtischen zu tun
owa zu locker is ma mit der Zeit da KasperlOis eng segn is ned von Vorteil
Dann umgibst dich definitiv mit de foischen Leutowa zu locker is ma mit der Zeit da Kasperl