G
Gast
(Gelöschter Account)
woaßt eh, mei oanzige MännlichkeitIs eh ok....geht mi jo nixxe au![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
woaßt eh, mei oanzige MännlichkeitIs eh ok....geht mi jo nixxe au![]()
![]()
Des is owa aun Dramaturgie kaum zu überbietenwoaßt eh, mei oanzige Männlichkeit
Jetzt ist aber Winter!Tseig![]()
![]()
wad scho interessant so a Männerbusen
![]()
ah geh, i leb noDes is owa aun Dramaturgie kaum zu überbieten![]()
![]()
Und wo is des Problem?Jetzt ist aber Winter!![]()
Jo gsd....ah geh, i leb no
andere meinen "schade"Jo gsd....
Jo des san Trottln...ganz ehrlich....andere meinen "schade"
Wen interessiert, was fremde meinenandere meinen "schade"
gibt es auf Ef Ebene aber mehr als genugJo des san Trottln...ganz ehrlich....
Drauf gschissn.....und daun erst Recht..Wen interessiert, was fremde meinen
Do wurlts eh nur so vor Trottln....scheiss drauf und moch dei Dinggibt es auf Ef Ebene aber mehr als genug
glaubst warum i bei eich schreib, weil´s hier lustig isDo wurlts eh nur so vor Trottln....scheiss drauf und moch dei Ding
Denk jedesmal dran so ca. 2 Drittel do herinnen san Fakes, Möchtegern und Idioten und daun gibt's no wöche de sich besser hinstellen ois se san und mit Federn schmücken...de eana mindestens a Nummer zu groß san.glaubst warum i bei eich schreib, weil´s hier lustig is
i leid hoit an chronischer UntertreibungDenk jedesmal dran so ca. 2 Drittel do herinnen san Fakes, Möchtegern und Idioten und daun gibt's no wöche de sich besser hinstellen ois se san und mit Federn schmücken...de eana mindestens a Nummer zu groß san.
Ehrlich währt nu imma am längsten..
Tjo des kenn ich...i leid hoit an chronischer Untertreibung![]()
i leid hoit an chronischer Untertreibung![]()
So wia i.Tjo des kenn ich...![]()
owa des braucht eh koana ernst nehmen, langsam miaßn mi eh scho olle kennenTjo des kenn ich...![]()
du a?So wia i.![]()
Na...i kenn di nedowa des braucht eh koana ernst nehmen, langsam miaßn mi eh scho olle kennen