Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Des is ma eigentlich egal. Wenn i wem wos schickn will, dann hob i meistens eh de Telnummer Facebook telegramm account.
Also brauch i Premium ned.

Für ois andere, is ma des zu teuer.
Wir hattens mal fürs Paarprofil. Beim Kontakte suchen wenn ma mal auf Urlaub sand, hats uns scho taugt👍🏼.
Uuund! Weil ma dann sieht, wer a Profil besucht hat... des kann auch ganz lustig sein. Die meisten haben nämli den Unsichtbarkeitsmodus bei de Profilbesuche eh ned eingeschaltet.

Ich gebe nicht so schnell meine Accounts auf fb, snapchat oder mei handynr. bekannt... des wird mir sonst fürn Alltag zuviel. Hier schau ich rein und unterhalte mich wenn i Zeit hab 🤗

So i werd dann moi meine Nägl auf hoibwegs normal trimmen :rolleyes: wegn weihnachtn und Verwandschaft
Schod...
Irgendwie versteh ichs bei uns am Land aber wenn so selten wer den Mut hat, so zu sein wie er gern sein möchte, dann wird sich nur seeeehr langsam was ändern😕.
Naja und natürli, denk ich mir, dassd eure Kinder vor Spott schützen willst, weil da Papa lange Nägel hat.... aber gerade a paar Verrücktheiten mochn doch s'Leben erst interessant und ihr seids so klasse Eltern find' ich. Wos ihr olles mit eure Kinder mochts und wie wertvoll sie euch sind 🤩

Hab eh schon überlegt wie offen du diesbezüglich agierst.....bei uns da am Land sind die meisten ja doch nu a bissi prüde
😅.. i hob gestern einen Gutschein fürs Nägel machen vo meinem GöGa geschenkt bekommen.
Er hat a andere Bäuerin (voi a tüchtige übrigens) um Rat gefragt, wer sowas macht. Die hat ihm dann fomgendes G'schichtl erzählt:
A Bauer fragte sie mal, ob sie mit diesen Nägeln üwahaupt arbeiten könne. Sie meinte drauf nur:"Wenn ma solche Nägel hat... braucht ma eh nimma arbeiten😜."
Sie is owa in echt a voller Reißteufi💪🏻

Hab eh schon überlegt wie offen du diesbezüglich agierst.....bei uns da am Land sind die meisten ja doch nu a bissi prüde

Schod...
Irgendwie versteh ichs bei uns am Land aber wenn so selten wer den Mut hat, so zu sein wie er gern sein möchte, dann wird sich nur seeeehr langsam was ändern😕.
Naja und natürli, denk ich mir, dassd eure Kinder vor Spott schützen willst, weil da Papa lange Nägel hat.... aber gerade a paar Verrücktheiten mochn doch s'Leben erst interessant und ihr seids so klasse Eltern find' ich. Wos ihr olles mit eure Kinder mochts und wie wertvoll sie euch sind 🤩
I geh a arbeiten mit meine lackierten langen Nägel. Aber hoid kane dunklen Farben. Eher helle.

Ich lebe das schon aus und steh dazu. Selbst mein Chef fragte mich schon warum ich das mach. Dann hab i erm des erklärt, seitdem sagt er nix mehr dazu.

Aber jetz warns scho fast 20mm über de Fingerkuppen und dunkelblau. Des is hoid scho a bei Frauen eher selten ;)

Zuletzt bearbeitet:
😅.. i hob gestern einen Gutschein fürs Nägel machen vo meinem GöGa geschenkt bekommen.
Er hat a andere Bäuerin (voi a tüchtige übrigens) um Rat gefragt, wer sowas macht. Die hat ihm dann fomgendes G'schichtl erzählt:
A Bauer fragte sie mal, ob sie mit diesen Nägeln üwahaupt arbeiten könne. Sie meinte drauf nur:"Wenn ma solche Nägel hat... braucht ma eh nimma arbeiten😜."
Sie is owa in echt a voller Reißteufi💪🏻
Des frogn mi a imma olle. Aber es is ka unterschied zu kurzen Nägeln. So Gelnägel san so stabil, do kann ka Naturnagel mithalten

Und wenn i damit ned arbeiten könnt, dann hätt ichs a ned.

Des frogn mi a imma olle. Aber es is ka unterschied zu kurzen Nägeln. So Gelnägel san so stabil, do kann ka Naturnagel mithalten

Und wenn i damit ned arbeiten könnt, dann hätt ichs a ned.
Jo, des sogt die andere Bäuerin auch und deswegen hod mir mei GöGa auch den Gutschein geschenkt, weil er weiß, dass mir meine kaputten Nägel üwahaupt ned g'foin.

Owa du siachst... auch Bäurinna miaßn sich rechtfertigen, wenns gmochte Nägel haum 😅
... oder ned standartgemäß angezogen sind. I erfahr des erst jz, was manche Bauern früher über meinen Kleidungsstil g'sogt haum 🤭

Deshoib moch i mei Ding und lackier ma de Nägl. Egal wie lang.

De soin sich ernan Teil denkn und mi in Ruhe lassen. Ich bin wie ich bin.

Hod oba a laung gedauert, dass es so is. Eher dank meiner Frau, ihr gefällt des voi wenn i so lange Nägel hab und lackiert san.

Sie sagt immer des schaut viel gepflegter aus als nix zu machen.

I geh a arbeiten mit meine lackierten langen Nägel. Aber hoid kane dunklen Farben. Eher helle.

Ich lebe das schon aus und steh dazu. Selbst mein Chef fragte mich schon warum ich das mach. Dann hab i erm des erklärt, seitdem sagt er nix mehr dazu.

Aber jetz warns scho fast 20mm über de Fingerkuppen und dunkelblau. Des is hoid scho a bei Frauen eher selten ;)
👍 Sehr cool. I find Individualität eh viel schöner als der ganze Einheitsbrei

Zurück
Oben