- Reaktionen
- 60.616
- Checks
- 239
oida... du host scho zitiert, do hob i nu ned amoi gscheit auf "Antworten" druckt ghabt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
oida... du host scho zitiert, do hob i nu ned amoi gscheit auf "Antworten" druckt ghabt
Ich bin a Hexe, frag @Mitglied #125890oida... du host scho zitiert, do hob i nu ned amoi gscheit auf "Antworten" druckt ghabt![]()
![]()
![]()
Das kann ich vollumfänglich bestätigen.Ich bin a Hexe, frag @Mitglied #125890![]()
Aber nicht im negativen SinnDas kann ich vollumfänglich bestätigen.![]()
Aber schöner wäre es schon, wenn man immer barfuß oder mit Schlapfen und kurzärmelig rum laufen könnteI glaub es wär fad, wenn ma immer nur das gleiche Wetter hätten
Abwechslung mocht des Leben ausI glaub es wär fad, wenn ma immer nur das gleiche Wetter hätten
Oder barbusig.Aber schöner wäre es schon, wenn man immer barfuß oder mit Schlapfen und kurzärmelig rum laufen könnte
Eh klarOder barbusig.![]()
... und kan Summa a ned... durchgehend 20°C +/-5° warad optimal![]()
i wart imma no auf den meter schnee, dass i moi mei Allradmonster standesgemäß bewegen kau. Ausserdem wüll i moi aussafinden, ab welcher Schneehöhe er drauf aufschwimmtI glaub es wär fad, wenn ma immer nur das gleiche Wetter hätten
Des hods vor 30 Joar scho ned gebm. Dann wüst heier auf an Meter Schnee hoffn.i wart imma no auf den meter schnee, dass i moi mei Allradmonster standesgemäß bewegen kau. Ausserdem wüll i moi aussafinden, ab welcher Schneehöhe er drauf aufschwimmt
Owa a büdl muast scho schicka wennst moi schene Nägl hostJo, des sogt die andere Bäuerin auch und deswegen hod mir mei GöGa auch den Gutschein geschenkt, weil er weiß, dass mir meine kaputten Nägel üwahaupt ned g'foin.
Owa du siachst... auch Bäurinna miaßn sich rechtfertigen, wenns gmochte Nägel haum
... oder ned standartgemäß angezogen sind. I erfahr des erst jz, was manche Bauern früher über meinen Kleidungsstil g'sogt haum![]()
TseigOder barbusig.![]()
Hühnerbrust im Dschungel hätt iTseig![]()
![]()
wad scho interessant so a Männerbusen
![]()
Brrr mi hods grod a wengal obbeitlt...Hühnerbrust im Dschungel hätt i![]()
ah geh, auf meine Brusthoor bin i stolzBrrr mi hods grod a wengal obbeitlt...
Sorry![]()
Is eh ok....geht mi jo nixxe auah geh, auf meine Brusthoor bin i stolz