- Reaktionen
- 26.539
- Checks
- 19
So jetz hob i fünf moi nochdenga miassn...
Ich fahr niiieeemals aun an Eada noch WY![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
So jetz hob i fünf moi nochdenga miassn...
Ich fahr niiieeemals aun an Eada noch WY![]()
do kam i morgn sogoa vorbei....Westfalia Wagner
in pasching war i bisher immer gut beraten. ausserdem.... lieber mühsam ois goa ned. zwischn die feiertog iss bei meine "standarthändler" schwierigNo jo... a mühsamer Betrieb, so in Richtung Bundesbahn / Post. Ich kauf jede Wochn bei ihnen weils a spezielles Produkt habn das Spitze is (Multicrimp) aber a nur deswegn.
Guad das i dir a bissl helfn hob kinaSo jetz hob i fünf moi nochdenga miassn![]()
Fröhliches hupfn!So... heut hupf ma moi gaaauunz früh ins Betterl.
I wünsch euch a guade Nocht![]()
Dort gibts a an? Bei uns in Hagenbrunn den habs glei zugsperrt.... daunn woarst noch nie bei dem in WY![]()
Ja, aber woanders krieg i immer mei Zeugs wenn i was dringend brauch und wenn i in Chef ausn Bett haun muss. Beim Steyr Werner ist Dienst nach Vorschrift.do kam i morgn sogoa vorbei....
in pasching war i bisher immer gut beraten. ausserdem.... lieber mühsam ois goa ned. zwischn die feiertog iss bei meine "standarthändler" schwierig.
multicrimp is übrigens supa![]()
conrad, kellner&kunz bzw reca, würth, rs components.... nur so spontanJa, aber woanders krieg i immer mei Zeugs wenn i was dringend brauch und wenn i in Chef ausn Bett haun muss. Beim Steyr Werner ist Dienst nach Vorschrift.
Die verkaufn eh alle is gleiche Klumpert, nur die Farb von der Schachtl is anders... und die Keiler stehln da dei Zeit, hab Nüsse a Ahnung und hab vor zwa Monat no Zuckerl verkauft.conrad, kellner&kunz bzw reca, würth, rs components.... nur so spontan![]()
i was jz ned ob i lochn oda reahn soi. owa du host vollkommen recht.Die verkaufn eh alle is gleiche Klumpert, nur die Farb von der Schachtl is anders... und die Keiler stehln da dei Zeit, hab Nüsse a Ahnung und hab vor zwa Monat no Zuckerl verkauft.
I hab für das meiste kleine Firmen wo der Chef selber in der Werkstättn steht. Nur sind die alle 60+, und viele habn kan Nachfolger. Da wirds dann traurig ausschaun.
vl hod er den Oabeizslöffi nu ned gfund!Morgen
Wieso tuat mei Holzspalter nix alloan![]()
Owa wirkli, über die Johr sollt a des scho alloan könnenvl hod er den Oabeizslöffi nu ned gfund!
Owa wirkli, über die Johr sollt a des scho alloan können
Weil er liebevoll von dir bedient werden willMorgen
Wieso tuat mei Holzspalter nix alloan![]()
Guten Morgen