- Reaktionen
- 59.861
- Checks
- 6
Für di brauch i Ma koan Mut ansaufenBist scho wieda in Öl , oder warum bist so frech ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Für di brauch i Ma koan Mut ansaufenBist scho wieda in Öl , oder warum bist so frech ?
Besser warats scho, ohne Rausch, nimmst mi nit , bin scho a altes weibFür di brauch i Ma koan Mut ansaufen
So vü bring i gor nimmer eineBesser warats scho, ohne Rausch, nimmst mi nit , bin scho a altes weib
Glaub i aSo vü bring i gor nimmer eine
Obwohl..a gscheid aufgwärmte RestfettnGlaub i a
zu wenigObwohl..a gscheid aufgwärmte Restfettn
Welche Marke von Bier, sind für euch Frauen am erotischsten? wen man sich Bierdosen neben den Schwanz hält und postet?? gibts da unterschiede?
I seh scho ..du kumst Ma in jeglicher Hinsicht zu teuerzu wenig
Da kann ich nicht wiedersprechenI seh scho ..du kumst Ma in jeglicher Hinsicht zu teuer
Des wor Ma klarDa kann ich nicht wiedersprechen
DosenbierDes wor Ma klar
Aber wos war do herin schnell no as Thema?
Dem Thema kann ich nix hinzufügenDosenbier
Weissbier, wie der Toni?Und du a Bayernbier Süffler
Weißbier und FreibierWeissbier, wie der Toni?
Oder so wie die 27x6 Truppe bei den Kontaktanzeigen.Na super, jetzt steh ich da wie ein Angler, der vom sooooooo großen Hecht erzählt
muasst aufpassn gööö... so a Keischn is glei moi weg unterm Arsch ..wenn Frau danach istI seh scho ..du kumst Ma in jeglicher Hinsicht zu teuer
Oh da Herr Te ist auch da.... servusmuasst aufpassn gööö... so a Keischn is glei moi weg unterm Arsch ..wenn Frau danach ist
OHHHHHH G'schamsta Diena Frau Direkta küss die Hand, jo kloa muss jo moi nachsehen wos sie bei meine Dosenjunkies duat! nur hob i ned den geringsten Plan was Te ist? oder werOh da Herr Te ist auch da.... servus
ThreaderstellerOHHHHHH G'schamsta Diena Frau Direkta küss die Hand, jo kloa muss jo moi nachsehen wos sie bei meine Dosenjunkies duat! nur hob i ned den geringsten Plan was Te ist? oder wer
Te ➡ Thread EröffnugsdeppOHHHHHH G'schamsta Diena Frau Direkta küss die Hand, jo kloa muss jo moi nachsehen wos sie bei meine Dosenjunkies duat! nur hob i ned den geringsten Plan was Te ist? oder wer