- Reaktionen
- 13.987
- Checks
- 6
Ob das den Magen füllt?![]()
In umgekehrter richtung![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ob das den Magen füllt?![]()
In umgekehrter richtung![]()
Das ist eh günstig672 ,- Euro fia a normales Autoservice wo de neichn Wischerblattl nu ned amoi dabei san!!!
I hab woi neuerdings an Bentley??![]()
Bentley sowieso..es muß nicht immer BMW oder Audi seinDas ist eh günstig
Die kenn i a. Es gibt so Gelbstecker für die Blumen, a paar Blumen hab ich schon wegschmeißen müssen, de Muckn kriagst nimmer weg....Es gibt seit neuestem so klane Suizidmuckerl...
Du bist auf da Soff und in dem Moment wostas kurz siagst, iss scho in deine Nasn drin ..
Des is ma de Wocha jetzt sicher schon fünf moi passiert ..![]()
Was ham deine Blumen mit meine Muckerl zum toa?Die kenn i a. Es gibt so Gelbstecker für die Blumen, a paar Blumen hab ich schon wegschmeißen müssen, de Muckn kriagst nimmer weg....
Iss ned...Das ist eh günstig
Die Muckn wochsn in da Blumenerdn.Was ham deine Blumen mit meine Muckerl zum toa?
Manst?Die Muckn wochsn in da Blumenerdn.
Wie gsagt, beim Billa gibts Gelbstecker, des san so KlebePlättchen, die steckst in die Blumen rein, da bleiben die Muckn pickn.Manst?
Muass i schaun....
I giass de Blumen afoch amoi mit kochadn Wossa ..de Muckerl mach i fertig!!!Wie gsagt, beim Billa gibts Gelbstecker, des san so KlebePlättchen, die steckst in die Blumen rein, da bleiben die Muckn pickn.
Vielleicht musst du dir das kochende Wasser in die Nase kippenI giass de Blumen afoch amoi mit kochadn Wossa ..de Muckerl mach i fertig!!!![]()
Des nimm i vorerst maximal ois Plan B...Vielleicht musst du dir das kochende Wasser in die Nase kippen![]()
Des nimm i vorerst maximal ois Plan B...![]()
Für ein volles Service unter 1.000.- bis 1.500.- kannst dankbar seinIss ned...
Jz frag i mi grad, welche Autos ihr fährt …Für ein volles Service unter 1.000.- bis 1.500.- kannst dankbar sein
Sei mir nicht böse, aber welches Auto fährst du? Bei mir sind's zwischen 350-450€ pro Service.Für ein volles Service unter 1.000.- bis 1.500.- kannst dankbar sein