Erkenntnis des Tages

Owa sicher ned fia an 0 8 15 Kombi...

naja, das kommt aber net nur aufs Auto an, wennst neiche Lutschger, Bremsbeläge und no a poar Verschleißteile austauschen muaßt, bist glei amoi locker an 1000er los -obwohl die Teile ja oft eh net das meiste ausmacht, sondern Arbeitszeit

was mir am Zager geht - bei die meisten neichn Kisten kannst da jo net amoi mehr die klansten Klanigkeiten söba tauschen wie die Lichtlamperl vorn, weils so g'schissen verbaut san :kopfklatsch:
 
naja, das kommt aber net nur aufs Auto an, wennst neiche Lutschger, Bremsbeläge und no a poar Verschleißteile austauschen muaßt, bist glei amoi locker an 1000er los -obwohl die Teile ja oft eh net das meiste ausmacht, sondern Arbeitszeit

was mir am Zager geht - bei die meisten neichn Kisten kannst da jo net amoi mehr die klansten Klanigkeiten söba tauschen wie die Lichtlamperl vorn, weils so g'schissen verbaut san :kopfklatsch:
I red eh vo an Service allane...des hat mi scho gschreckt... normal sans ned mehr wia knappe 500er...
 
672 ,- Euro fia a normales Autoservice wo de neichn Wischerblattl nu ned amoi dabei san!!!

I hab woi neuerdings an Bentley?? :shock:
Sei froh dass kan A6 hast. 60k km Service mit Getriebeöl und Dieselfilter € 1.400,00. :rolleyes: Die neuen Hybridkisten hom 15k oder jährlich Intervall für Ölwechsel und der kostet a knoppe € 500.

Der neue A5 (statt dem A4) als S Line is mit 100k a a Schnäppchen. :mrgreen:
 
Sei froh dass kan A6 hast. 60k km Service mit Getriebeöl und Dieselfilter € 1.400,00. :rolleyes: Die neuen Hybridkisten hom 15k oder jährlich Intervall für Ölwechsel und der kostet a knoppe € 500.

Der neue A5 (statt dem A4) als S Line is mit 100k a a Schnäppchen. :mrgreen:
Audi hab i früher gehabt...bin nimma so werkstattaffin das i unterm Jahr, an, zwa moi zusätzlich in de Werkstatt mecht...
 
Zurück
Oben