Mir gfallen die Mädels! I kenn sie alle, ich hab auch nie Ärger,wie man da manchmal lesen kann.I steh auf Paula und Ina und Caludia und Simona.... super GFS, alle!Und irgendein Frischfleisch findet sich auch meistens.
Mi macht was anderes traurig: dass fast alle meine hawarer nimmer hingehen wollen
! Vor allem die wirklichen Stammgäste, die ma eignetlich immer dorten trifft bzw. getroffen hat, also zu denen sind die mädels wirklich grauslich! Beschimpft werdens, hams mir erzhählt,ausgespottet, gschnitten,angerempelt, sogar angespuckt
; ned nua ana, der mir des gsagt hat, i red ja mit alle. Des hams ned not, sagens, und heute trifft mas im goldentime.
I bin halt jünger als die meisten Gäste,i geh jedesmal mindestens dreimal aufs zimmer,i geb a hohes Trinkgeld, und i sauf a gnua und sponser damit den club. Zu mir sans okay. Aber was mir die görls über jeden einzelnen erzählen, wia oasch der ned is, der da geht eh nie aufs zimmer, der dort is nur zum schmähführen da, der hier soll im a.... gehn - oiso i glaub des ned, dass irgendwer 80 euronen eintritt zahlt für nix! Vielleicht gehens ned so oft wie i, habens weniger geld oder nach ein-,zweimal genug - is aber auch denen ihr Recht.Finde ich!I sag des jetzt a immer den Mädels, wenns zum fäuln anfangen: hoits de Pappen, wenns euch ned taugen, weichts ihnen doch aus?! Muass ma immer schimpfen? Kommt aber ned gut an, des wollens überhaupt ned verstehn
Des tuat ma schon leid, i hab gern tratscht mit Kollegen. Jetzt is nur mehr der Dicke mitn Goldketterl da und der, der was eingeölt mit irgendana durchn Club spaziert - na, i waas ned.
Vielleicht sollt doch einmal der CHEF denen görls was sagen? Bevor i allanich durtn sitz?