- Reaktionen
- 15.171
- Checks
- 49
Eh erst zum Abendessen Für den Fall dast Gegenwind hastDas könnt sich gaaaaaaaaanz knapp ausgehn.
Sofern ich bis dahin nicht verhungert bin.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Eh erst zum Abendessen Für den Fall dast Gegenwind hastDas könnt sich gaaaaaaaaanz knapp ausgehn.
Sofern ich bis dahin nicht verhungert bin.
Jetzt wis' ma wie da Hos' rennt..Nau i sog des und pasta!!
Wos wir kennen uns a?Jetzt hat's bei mir auch Klick gemacht...
Imma zick zack und niemals gerade ausJetzt wis' ma wie da Hos' rennt..
Selbstverständlich...u.a. vom OÖ-StammiWos wir kennen uns a?
Stimmt. Dort waren wir paar mal.... wor a schene ZeitSelbstverständlich...u.a. vom OÖ-Stammi
Und mich bis dahin nicht der Hungertod ereilt hat.Eh erst zum Abendessen Für den Fall dast Gegenwind hast
a Bißal helf ich DirUnd jetzt kummts ma.....
Außadem und Überhaupt..... @Mitglied #567729 und @Mitglied #554174
Woits ma ned höfn, das i a was wer ihr seids? Bitte seids so liab
Na des glaub i ned. So schnö stribt ma ned!!!Und mich bis dahin nicht der Hungertod ereilt hat.
Geh des gibts jo ned mahhh wos gfrei i mi jetzta Bißal helf ich Dir
kocht Pasta im 50l Topf.Na des glaub i ned. So schnö stribt ma ned!!!
Und dann kannst eh a extra große Protion haben. I bin eh ned neidig
Nau klor...des muas daun glei für a poor Tog reichnkocht Pasta im 50l Topf.
Heee wie war das mit der Essenseinladung?Nau klor...des muas daun glei für a poor Tog reichn
Naujo, du kommst ja nur an einem Tag....ich koch viel und des reicht daun für de kommenden Tage auch. Is jo praktisch wenn ma vom arbeiten heim kommt und es Essen is fertigHeee wie war das mit der Essenseinladung?
Hab Dich eh schon länger in Verdacht gehabtGeh des gibts jo ned mahhh wos gfrei i mi jetzt
I hob erst letztens wieder an deinen räucherlachs gedacht und wia guad der wor
Ganz meine Rede.....ich koch viel und des reicht daun für de kommenden Tage auch. Is jo praktisch wenn ma vom arbeiten heim kommt und es Essen is fertig