- Reaktionen
- 15.171
- Checks
- 49
Sei dir do moi ned so sichaNa geh so a schlimme wirds a ned sein
Na wor a Scherz....in Wohrheit sitz i jeds moi schüchtern in da Eckn und schau de aundan beim lochn zua
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sei dir do moi ned so sichaNa geh so a schlimme wirds a ned sein
Wos vibriert?
Vibriert der?
Owa net das du in meiner ecke sitztSei dir do moi ned so sicha
Na wor a Scherz....in Wohrheit sitz i jeds moi schüchtern in da Eckn und schau de aundan beim lochn zua
Muss ma halt was trinken um locker zu werdenSei dir do moi ned so sicha
Die helfer in da küche?Wos vibriert?
Jeder Raum hod 4 Eckn....denk des geht si ausOwa net das du in meiner ecke sitzt
De im Schlafzimmer vibrierenDie helfer in da küche?
Oda man wird gekitzlt!Muss ma halt was trinken um locker zu werden
Wos sowos gibts?Die helfer in da küche?
Wos vibrierendes gibt's eh überallDe im Schlafzimmer vibrieren
San jo transportabel,muss net nur im schlafzimmer sein!De im Schlafzimmer vibrieren
Bled is daun des hamfohrn.....Muss ma halt was trinken um locker zu werden
Ginge rein theoretisch im Keller auch oder?San jo transportabel,muss net nur im schlafzimmer sein!
Hoff das war jetzt ein guter ratschlag vo mir
Na für sowas braucht man den eh nedBled is daun des hamfohrn.....
Oba wast, zum bled sein, brauch i kan Alhohol
Keller in unserem land ist a heikles themaGinge rein theoretisch im Keller auch oder?
Nur in einem bestimmten Bezirk.....olle aundan derfn desKeller in unserem land ist a heikles thema
I sog nix!Oda wer wen....frog moi de Leit de mi scho kennen auf wos du di do eilosst
Hätte da mehr wie einen wo i net hingeh waun ma wer sein keller zeigen magNur in einem bestimmten Bezirk.....olle aundan derfn des