- Reaktionen
- 66.785
- Checks
- 27
So kannst mir folgen.....einen Wischmop zur Spurenbeseitigung mitnehmen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
So kannst mir folgen.....einen Wischmop zur Spurenbeseitigung mitnehmen
Jo oba wast eh....wir woin jo wieder ins Lokal kommen dürfen und do derf ma ned ois verwüstn. Deswegn waratsSo kannst mir folgen
Dann schleimen wir anderswo herumJo oba wast eh....wir woin jo wieder ins Lokal kommen dürfen und do derf ma ned ois verwüstn. Deswegn warats
DankeschönWow, so ein schöner Garten.
Top die Wette giltDann schleimen wir anderswo herum
Bin eh ka wüstling,also net zum verwüsten
Fordere mich net herausTop die Wette gilt
Oda wer wen....frog moi de Leit de mi scho kennen auf wos du di do eilosstFordere mich net heraus
Mahlzeit!Mahlzeit allerseits
Gibt es denn überlebende?Oda wer wen....frog moi de Leit de mi scho kennen auf wos du di do eilosst
Vü nedGibt es denn überlebende?
Schon erledigt, und verwertetMahlzeit!
Ahjo i werd ma a wos zum Essn mochn
Tja wer net wagt der net gewinnt!Vü ned
Na geh so a schlimme wirds a ned seinTja wer net wagt der net gewinnt!
Und sollte ich nach da begegnung mit dir meinem schöpfer gegenüberstehen war es das wert
Habs auch erst heut Nacht checktJo daun wor des fix früher. Weil de Hexe wor i
Glaub nur weiter auch an den weihnachtsmann!Na geh so a schlimme wirds a ned sein
Dann mach ma a SammeltaxiMai hätt i schon vor ...
So jetzt is genug geschleimt do....des is jo nimma zum aushoitnTja wer net wagt der net gewinnt!
Und sollte ich nach da begegnung mit dir meinem schöpfer gegenüberstehen war es das wert
So jetzt is genug geschleimt do....des is jo nimma zum aushoitn
Außadem is mei Schöpfer in der Lade mit den Küchenhelfern