Privat Diverses Freizeit und Diskussions Fred der NÖLer.......

Und wieso lochan jetzt Olle ...? Is mein erst ....mein Mann hat vor ein paar Tagen beschlossen....nächstes Jahr wird die Fassade dann endlich neu gemacht
 
Mein Arbeitsplatz is voi belagert....da klane hod sich die Switch aufgebaut....am zweiten Bildschirm an dvd Player und da schaut er Mister Bean :X3:
 
Sodale i bin wieder daheim gelandet 😀
Hod richtig Spaß gmocht 🥰 und i was jo ned wos do wirklich so ois dabei is und wia des beorbeitet ausschaut, oba auf a poor Büda schau i so a 🤏 bissl schorf aus 😊😎😇
 
Sodale i bin wieder daheim gelandet 😀
Hod richtig Spaß gmocht 🥰 und i was jo ned wos do wirklich so ois dabei is und wia des beorbeitet ausschaut, oba auf a poor Büda schau i so a 🤏 bissl schorf aus 😊😎😇
Ob du des richtig beurteilen kannst? :unsure:
Am besten teilst alle mit uns - und dann schauma, obs "sehr schorf" oder "extrem schorf" san!
 
Ob du des richtig beurteilen kannst? :unsure:
Am besten teilst alle mit uns - und dann schauma, obs "sehr schorf" oder "extrem schorf" san!
Na Moment! So schnö schiaßn de Preißn ned 🤭 i hob lediglich a poor am kleinen Kameradisplay gesehn...no san de Bilder beim Fotograf. Sie werden bearbeitet und dann bekomm ich sie 😉
Oba wenn ers nächste Woche ned schafft, daun is er 2 Wochn in Urlaub und es dauert no a bissal 😉
 
Zurück
Oben