- Reaktionen
- 79.219
- Checks
- 225
Na hallo, bis i her find, is ois z'spod
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ah geh, i find gor ned übern wechsl drüberNa hallo, bis i her find, is ois z'spod
Wann geht's los?ahjo, a Sauna im Goadn warad fein
und schweinigln is do a erlaubt !!
Glaube mir geht's besser - noch dazua bin ich einer von den östlichen Fertznschädln..Glaubst ich habs leicht - eingekesselt von den Steirern, den Burgenländern und den Wienern...
ggg
hier bitteWann geht's los?
Na hallo, bis i her find, is ois z'spod
nix is, afoch her mit dir !!!!Um wos gehts do und wieso hosd mi do makiert
... a Woodinga, dea glaubt, dass ea ned zu de Woodinga passt... ... interessantDu daunkschei fia de Einlodung. Owa i pass do ned her.
... a Woodinga, dea glaubt, dass ea ned zu de Woodinga passt... ... ingteressant
@Mitglied #158451 ... du hättst im Titel "Nord" dazuaschreibn soin... an NÖ-Süd Freizeit-Thread gibts scho laung --> Privat Diverses - Freizeit Thread NÖ-Süd
ähm, laute Musik, also deine, du auf der Motorhaube vom Kraz255b
Bist du daun eigentlich Beifahrer? ... weil a fähige Fahrerin wüsst ich
Bist du daun eigentlich Beifahrer? ... weil a fähige Fahrerin wüsst ich
Jö.... @Mitglied #158451.....gute Idee .... da trau ich mich jetzt auch mitschreiben.
Aber gegen die OÖ ler..... haben wir keine Chance.....das sind eindeutig zu viele.
Liebe Grüße
eben, immer dieser Rassenkampf....Nord Süd, wir san olle NÖ
moment da @Mitglied #527124 is ka woodinga !!
glaub i hoid
Muas de leida entteischn. I bin a woschechta Woidviadla
So bin scho wieda weg.
War ja nur zum üben und Platten studieren...auflegen gelernt hab ich dnb. Wennst dieses Genre beherrscht ohne KORG, kannst alles auflegen. Ich leg übrigens ohne pitchspin aufrespekt !!!