- Reaktionen
- 97.562
- Checks
- 102
Do waratst jo heite a Wödpartie, sche grantigI hob um 3 des letzte Moi gessn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Do waratst jo heite a Wödpartie, sche grantigI hob um 3 des letzte Moi gessn![]()
Na dann 17:00 ..,, Bestrafung.., den Tog sog i da ned des is a Überraschung… aber du wirst nimma dran denken und dannAungst und Göd is eha sötn bei mir!![]()
Jetzt hob i sexy Chicken gelesen.. bitte sogt Ma wer, dass i net de Anzige woa?Das gibt's bei uns..... mit Reis, Anhang anzeigen 10030893und Erdäpfelsalat.![]()
Des woa i gestanDo waratst jo heite a Wödpartie, sche grantig![]()
Heast i kaun di voi guat leiden!Na dann 17:00 ..,, Bestrafung.., den Tog sog i da ned des is a Überraschung… aber du wirst nimma dran denken und dann![]()
Pffft stehst hoit wieder aufSuper... Jetzt bin I im Bett und munter...
Des is jo fost wia mit an Wudupuppal?Na dann 17:00 ..,, Bestrafung.., den Tog sog i da ned des is a Überraschung… aber du wirst nimma dran denken und dann![]()
Warum soits dir aundas geh, ois mir?Super... Jetzt bin I im Bett und munter...
Na... I bleib scho im BettPffft stehst hoit wieder auf![]()
Ja, wollmäuse sind Lurch auf deutsch...kann ich bestätigen.also ich kenn Wollmaus nur von meinen Bundesdeutschen Arbeitskollegen ...... für mich war das immer der Luach - meinetwegen Lurch ... ich bin echt verwirrt, dass gerade DU Wollmaus sagst
Zeig!Na... I bleib scho im Bett
Jo fost nur a bissl schmerzhafterDes is jo fost wia mit an Wudupuppal?![]()
des schaut owa scho ordinär aus !!!Das gibt's bei uns..... mit Reis, Anhang anzeigen 10030893und Erdäpfelsalat.![]()
Jo fost nur a bissl schmerzhafter![]()
Wüst a?des schaut owa scho ordinär aus !!!
ZEIGWarum soits dir aundas geh, ois mir?![]()
Des is jo wurscht..... schmeckn tuats guad.des schaut owa scho ordinär aus !!!
i wüsst scho wos Feines, zum nochher EinschlofnNa... I bleib scho im Bett
Do host uns wos einbrockt!