- Reaktionen
- 23.428
- Checks
- 12
Öhm öhm öhmIst sie zu stark, bist Du zu schwach.
Scheiße, des woar jetzt a Urheberrechtsverletzung.
Kann i mi aufs Spiegelverkehrt ausreden???
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Öhm öhm öhmIst sie zu stark, bist Du zu schwach.
Scheiße, des woar jetzt a Urheberrechtsverletzung.
ZEIG ))dann komm ich aber auch pelzig
unrasiert zum Essensdate
oida, wos zitierst ma des do jetzt eina???
nein ... eben nicht ... die waren nicht in Nordafrikaeh, und de Germanen ned ??
gings ned um kolonien in afrika?oida, wos zitierst ma des do jetzt eina???
NA, i hob gschriebn de Germanen woan a in AFRIKA !!gings ned um kolonien in afrika?
I hob scho gsegn, Geschichte und du - es werts kane Freind!eh, und de Germanen ned ??
erst heut hat mir der @Mitglied #426422 erklärt, dass das der Klugscheißerthread ist ... also lass uns klugscheißen ...oida, wos zitierst ma des do jetzt eina???
ah okNA, i hob gschriebn de Germanen woan a in AFRIKA !!
IM WW2 woans a oben...
sunst woa NIX !
Traud di ruhig owa...A Waunsinn wüfü Termine i scho hob waun i noch Wean kum!
geh, nim ned ois ernst vom iggeyyerst heut hat mir der @Mitglied #426422 erklärt, dass das der Klugscheißerthread ist ... also lass uns klugscheißen ...
ich kann auch gerne mit einem angemessenen Lunchpaket zu dir kommenA Waunsinn wüfü Termine i scho hob waun i noch Wean kum!
ich krieg ja nie was mit. im rl hab ich dafuer mei frau, aber hier fallt ma schon auf das irgendwie immer irgendwer angfressen iserst heut hat mir der @Mitglied #426422 erklärt, dass das der Klugscheißerthread ist ... also lass uns klugscheißen ...
do speibt er wieda....ich kann auch gerne mit einem angemessenen Lunchpaket zu dir kommen
Hob eh nur Termine mit Damen von Format ausgmocht!Traud di ruhig owa...
... Fisch bleibt Fisch und is fia de Fisch - egal wo und woher - afoch nua grauslich... also ... alle Klugscheißer, die sich mit traditionellem TUNESISCHEM Essen IN Tunesien auskennen, dürfen mich gerne korrigieren... ...
nana, ois guad do !!!ich krieg ja nie was mit. im rl hab ich dafuer mei frau, aber hier fallt ma schon auf das irgendwie immer irgendwer angfressen is