G
Gast
(Gelöschter Account)
i bin a steirischer essigkruagwieso ?
du bist jo a gauns lustig
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i bin a steirischer essigkruagwieso ?
du bist jo a gauns lustig
eha Öligi bin a steirischer essigkruag
nana, gsofn bin i no nedeha Ölig
wir ham scho dinge was sehenswert san
steirerinnen lassen si ned fressenEr sucht fressenswerte!!!
grüß euch meine lieben Gfrasta!
wos geht in da Moak ?
wos den lei ?gibt jo besseres ois immer hier sein
dort wolln´s mi sowieso nedwos den lei ?
drübn bei de Baun ?
hahaha
de Steira vabringan meah Zeit im Woid ois im EF ... oiso olle "eigentlich hetero", wia ma im Schachnwoid-Thread lernt gö Mitglied #606978wos den lei ?
drübn bei de Baun ?
hahaha
de Steira vabringan meah zeit im Woid ois im EF ... oiso olle "eigentlich hetero", wia im Schachnwoid-Thread lernt gö Mitglied #606978
Muss ich fragen wieso DU im schwachenwald threat bistde Steira vabringan meah Zeit im Woid ois im EF ... oiso olle "eigentlich hetero", wia ma im Schachnwoid-Thread lernt gö Mitglied #606978
bin i jo goa ned ... hob man nua augschaut, wäu so a Mitglied #93082 gmaant hod, dea is intressanta ois dea Thread do, wos natürli ned stimmtMuss ich fragen wieso DU im schwachenwald threat bist
Mhmbin i jo goa ned ... hob man nua augschaut, wäu so a Mitglied #93082 gmaant hod, dea is intressanta ois dea Thread do, wos natürli ned stimmt
... bist da do sicha?Mhm
Ich kenn mich aus