- Reaktionen
- 2.444
- Checks
- 20
Nur wenn ich was für meine Lunge tueJemand aus der Gegend Baf Leonfelden anwesend?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nur wenn ich was für meine Lunge tueJemand aus der Gegend Baf Leonfelden anwesend?
Daun bist owa aus vissy dingsbumsNur wenn ich was für meine Lunge tue![]()
Der Haufen ist halt bei den Treffs immer klein besetztGuten Morgen
Ich ab gerade eure gestrige Unterhaltung nachgelesen und muss feststellen das es schon ein verrückter Haufen seids![]()
Das Ziel jaDaun bist owa aus vissy dingsbums![]()
Nur wenn ich was für meine Lunge tue![]()
Aber trotzdem nett...der kleine haufen ggDer Haufen ist halt bei den Treffs immer klein besetzt![]()
Des stimmtAber trotzdem nett...der kleine haufen gg
Grias eing. Naaa wir haum gwoart bis ihr wieder vom urlaub dahoam seits und daunn wird in da donau gruppenbuglgwoschn ...schei oana hinterm aunderngfrasta und gfrastarinnen
....hobts e olle an sauban buggl?
![]()
mia woan e gestan scho daham und aun da donau.....owa du woast jo wiedamoi net dabeiGrias eing. Naaa wir haum gwoart bis ihr wieder vom urlaub dahoam seits und daunn wird in da donau gruppenbuglgwoschn ...schei oana hinterm aundern![]()
Tjaaa...wer hätts mir denn sagen können?mia woan e gestan scho daham und aun da donau.....owa du woast jo wiedamoi net dabei![]()
![]()
vor lauta umadummschreiben und fremde herrenärsche auschaun am pleschi wieder überlesen was?Tjaaa...wer hätts mir denn sagen können?![]()
Nojooo wenns nur zwecks der ãrsch war bei eichvor lauta umadummschreiben und fremde herrenärsche auschaun am pleschi wieder überlesen was?![]()
i moa jetzt schreiben ma grod a bissl auneinaunda vorbeiNojooo wenns nur zwecks der ãrsch war bei eichoba i mog eich jo eh so a
![]()
Naa, war scho absicht ggi moa jetzt schreiben ma grod a bissl auneinaunda vorbei![]()
da hase hat gestern fast 50 seiten nachgelesen, dann wars reif fürs bett.....zum schlafenNaa, war scho absicht gg
Wurscht, i werds scho moi schaffen, des zum richtigen zeitpunkt zu lesen gg
Ojee..de arme. Der ehrgeiz zum nachlesen fehlt mada hase hat gestern fast 50 seiten nachgelesen, dann wars reif fürs bett.....zum schlafen![]()
![]()