R
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
moizeit...wos is des für a soße bzw gemüse? schaut guat aus
Kohlrabi irgendwas und leckermoizeit...wos is des für a soße bzw gemüse? schaut guat aus![]()
Legga ...moihzeit
Grias di.Den OÖler mal einen lieben Gruß send aus Tirol.
Ja eigentlich aus Schallerbach, bin hier auf Kur!![]()
An Schatten hob i ha scho ghobt wia i herkumma bin.Grias di.ui da wird de post abgehn mit de kurschatten
![]()
Bist abends eh fleissig tanzen!!!
dann erhol di guat auf deina kurAn Schatten hob i ha scho ghobt wia i herkumma bin.Mia hom ca. 75% Pensionisten do! Is ned so spannend, aber es soid ja a Erholung sein!
![]()
Gehst halt am Abend zum Stiegenwirt...An Schatten hob i ha scho ghobt wia i herkumma bin.Mia hom ca. 75% Pensionisten do! Is ned so spannend, aber es soid ja a Erholung sein!
![]()
Alles Insider hier!Gehst halt am Abend zum Stiegenwirt...![]()
Da hab ich während meiner Reha auch ab und zu über die Stränge geschlagen...Alles Insider hier!![]()
So was toan de Tiroler von Haus aus ned!Da hab ich während meiner Reha auch ab und zu über die Stränge geschlagen...![]()
ab wann ist denn jetzt wer aller vorort bzw dabei?So das Bier ist eingekühlt für heute Abend an der Donau.
Wetter sollte durchhalten![]()
Und i penn jetzt ah runde und daun fahr ich rüber, Babs kommt ja erst um 22:30 nachDabei was i ned und i werd so um 20 Uhr dort sein.
Hab noch Stammtisch davor
Oder in den HexenstadelGehst halt am Abend zum Stiegenwirt...![]()