- Reaktionen
- 19.432
- Checks
- 21
Na gut dann halt netKaffee für die Normalen hier herinnen!!!
Werd i wahrscheinlich allane an trinken miassn...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na gut dann halt netKaffee für die Normalen hier herinnen!!!
Werd i wahrscheinlich allane an trinken miassn...
jo,jo… greislich gehts zua auf da Wöt… I geh jetzt amoi in mich und trink a li…oda ocht bis zwoaSads net oiwei so pingelig
Sowos derfst mir net vazöhn, do san die Bilder im Kopf glei wieda do
Hot eh net mi zitiert
Pfui Teufi, Saubande grausige...und sowos in an Erotikforum...i bin empört
Tantchen bist a Hex??? Soiwal, Schmieral,eventuell a Tinktur (Snaps)… und a Kreizmassasch… i kumm zu dia… oda in Wochamoakt am Samstwoch…Fertig mitn Salben kochen
De brauchat i heit söba...i bin mehr auf de Vorderseitn spezialisiertTantchen bist a Hex??? Soiwal, Schmieral,eventuell a Tinktur (Snaps)… und a Kreizmassasch… i kumm zu dia… oda in Wochamoakt am Samstwoch…
Lach… mit Kreizmassasch hob i eh net auf mei Kreiz denkt…De brauchat i heit söba...i bin mehr auf de Vorderseitn spezialisiert
Den Samstag is a weng schlecht, i hob ab 6 Katzen zum betreuen und da Mati hot si a nu net gmöd
Host nur Rücksicht gnumma auf die seriösen Mitleser bravLach… mit Kreizmassasch hob i eh net auf mei Kreiz denkt…
viell klappts boid amoi..
Also wenn der sich selbst meldet....da Mati hot si a nu net gmöd
Betonung auf seriös… und i tua dia a den Rücken woschn… gonz bestimmt…🌶Host nur Rücksicht gnumma auf die seriösen Mitleser brav
Bestimmt!
Redst du net mit dein Auto?Also wenn der sich selbst meldet....
Am Moakt?Betonung auf seriös… und i tua dia a den Rücken woschn… gonz bestimmt…🌶
jetzt hät i boid gsogt Blunzn… owa i hob mas nua denkt…Am Moakt?
Feigjetzt hät i boid gsogt Blunzn… owa i hob mas nua denkt…
nua schüchtan…
Oh Gott, wird jo imma schlimmanua schüchtan…
so i geh jetzt oawatn…
na na… des Fuassboispüh von de Buam is vorbei… und i tua nu de Dressen woschen… net so schlimmOh Gott, wird jo imma schlimma
Tua da net weh!
Guade Nocht du OsterhaserlOh Gott, wird jo imma schlimma
Tua da net weh!
Es hat mir zumindest noch nie geantwortetRedst du net mit dein Auto?
Guate Nocht du fleißiges LieschenGuade Nocht du Osterhaserl
Dann machst wos foischEs hat mir zumindest noch nie geantwortet