- Reaktionen
- 3.209
Euch kann man wirklich ned alleine lassen.
Da artet immer olles ins Uferlose aus.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Und du glaubst, du bringst mich an das richtige UferEuch kann man wirklich ned alleine lassen.
Du sogst desEuch kann man wirklich ned alleine lassen.
Von mir aus kannst auf deinem Ufer auch bleiben. Bin da ned so.Und du glaubst, du bringst mich an das richtige Ufer
Es bringt leider nur kurz etwas.Du sogst des
Sads net oiwei so pingeligTantchen, da Bifzi schnackslt nur Frauen… owa gegen a Blaserl hob i nix.
Sowos derfst mir net vazöhn, do san die Bilder im Kopf glei wieda doStimmt host recht.
A Schwuler hod amoi zu mir gsogt
ab 3 Männer kann man einen Ring bilden
Owa bei sowas bin i ned dabei
Hot eh net mi zitiertStö de hoid ned so au, kennst de ned aus oder wos.
Flachlegen will er dich.
Und er woid hoid ned mit da Tir ins Haus foin, darum des mitn Kaffee
Jetzt ois kloar
Bitte helfe gerne
Pfui Teufi, Saubande grausige...und sowos in an Erotikforum...i bin empörtEs bringt leider nur kurz etwas.
Dann kommens wieder raus, die Schweinderlsachen.
Genau. Zuerst wuschig machen und dann bled do stehn lassen. Des gehört sich ned.Pfui Teufi, Saubande grausige...und sowos in an Erotikforum...i bin empört
Hättst a beim Ringerl dabei sein wollen?Genau. Zuerst wuschig machen und dann bled do stehn lassen. Des gehört sich ned.
Heute nixi mehrWos ess ma denn heute überhaupt?
Oba des hob i jo scho ghobt, oiso net vüHeute nixi mehr
Tua net olenkn! es wor grod so interessant zum Lesen!Wos ess ma denn heute überhaupt?
Da @Mitglied #595722 derf heit nimma schreibenTua net olenkn! es wor grod so interessant zum Lesen!
Nana, de Mauna san do sehr flexibel, brauchst nur sogn wosd grod hom wüstKaffee für die Normalen hier herinnen!!!
Werd i wahrscheinlich allane an trinken miassn...
Nana, de Mauna san do sehr flexibel, brauchst nur sogn wosd grod hom wüst
Jetzt traun sa se nimma oda schwächelt dei FanclubDanke für die Erinnerung
Jetzt traun sa se nimma oda schwächelt dei Fanclub
Bestimmt ewig schod drumI hab mei Gefolge erfolgreich abgehängt...