- Reaktionen
- 23.390
- Checks
- 1
Woas i ned, fia des bin i a nu zjungHobts kan Stress ghobt mitn fremd geh
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Woas i ned, fia des bin i a nu zjungHobts kan Stress ghobt mitn fremd geh
Und ausgeschlafenNo Comment
Seits hoid ned so lautI was jetzt ned ob do die @Mitglied #658789 zum schlofn kummt
Wie soid i des jetzt wieda verstehnSeits hoid ned so laut
Wennsd Kaffee trinken geh wüsd frogst allgemein und gern a doHallo
Welche sie hat heute Lust Kaffee trinken zu gehn?
LG
Dasd net so schrein soisd wenn di da @Mitglied #230017 ficktWie soid i des jetzt wieda verstehn
mah, Du bist heit wieda streng!Wennsd Kaffee trinken geh wüsd frogst allgemein und gern a do
Wennsd a Date suachst...Kontaktanzeige
Und a drittes Mal sag i das nimma
Wieso?mah, Du bist heit wieda streng!
Bestimmt net und das ma erm net untastön das a de ormen Männer ausgrenzt, mei Hinweis auf de korrekte Formulierunger hat doch ganz sicher kan Hintergedanken dabei gehabt, so wie wir alle Männer hier
Du bist a ob und zua a weng bled oderDasd net so schrein soisd wenn di da @Mitglied #230017 fickt
Ganz sötnDu bist a ob und zua a weng bled oder
Meine Liebe darf ich dich an meine 120% erinnern
Tantchen, da Bifzi schnackslt nur Frauen… owa gegen a Blaserl hob i nix.Dasd net so schrein soisd wenn di da @Mitglied #230017 fickt
Stimmt host recht.Ganz sötn
Du Spotzi mir mocht des eh nix wenn ana bi is, do ko ma so richtig klasse Rudlbumsarein mochn...quasi jeda gegen jedn
Des war sicher aus Angst, dass sei Postfach net mit lauter Anfragen von M übergehtBestimmt net und das ma erm net untastön das a de ormen Männer ausgrenzt, mei Hinweis auf de korrekte Formulierung
Stö de hoid ned so au, kennst de ned aus oder wos.Bestimmt net und das ma erm net untastön das a de ormen Männer ausgrenzt, mei Hinweis auf de korrekte Formulierung