- Reaktionen
- 170.046
- Checks
- 160
perfektI hob für uns an bunten salat mit medallions oben drauf gessen...i hoff des passt. Des würschtl hod ned so gschmackig ausgschaut![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
perfektI hob für uns an bunten salat mit medallions oben drauf gessen...i hoff des passt. Des würschtl hod ned so gschmackig ausgschaut![]()
Geht bei mir nicht, wär aber cool wenn wirs am 29. 7. wiederholen könnten und dann am 05. Aug. Stammtisch hier:http://gh-backhendlstation.atSamstag 17 Uhr ?
Des würschtl hod ned so gschmackig ausgschaut![]()
Jaaaaaa..und di obbussltJetzt futter technisch.....Wenn ihr will kann ich marillen kuchen mitnehmen für samstag.....ja oder ja?
![]()
I hob für uns an bunten salat mit medallions oben drauf gessen...i hoff des passt. Des würschtl hod ned so gschmackig ausgschaut![]()
woas haarig?![]()
I kenn mi nimmer aus...wann wird jetzt an der donau grilled und wann gibts den hammergeilenguten marillenkuchen ???Geht bei mir nicht, wär aber cool wenn wirs am 29. 7. wiederholen könnten und dann am 05. Aug. Stammtisch hirer :
De süßeDo liegt de lilly![]()
Diesen Samstag gibts kuchen und nächsten Samstag wird wieder gegrillt.I kenn mi nimmer aus...wann wird jetzt an der donau grilled und wann gibts den hammergeilenguten marillenkuchen ???
I kenn mi nimmer aus...wann wird jetzt an der donau grilled und wann gibts den hammergeilenguten marillenkuchen ???
Is de no oiwei ned dahoamKannst ja nach Sankt Pölten fahren und die Babs befreien![]()
Bin gerade reinIs de no oiwei ned dahoam![]()
Hmmm...muass i ma no überlegenDiesen Samstag gibts kuchen und nächsten Samstag wird wieder gegrillt.
Haum jo nur essen im Schädel![]()
Jetzt hob i mir oba scho sorgn gmocht...ums frauli ggFrauli ist daheim, i brauch ned mit de hund gehen![]()
Schöner geht's nicht![]()
Um mich nichtJetzt hob i mir oba scho sorgn gmocht...ums frauli gg
Die waren dan bissi ergangen.Des Leben is ah Hund, hob i mi 50 Kilometer mit dem Rad runter gequält, und wie i des depperte gefährt in den Keller pack, hob i die zwei Kilo Rumkugeln von der @Mitglied #429837 gefunden![]()