B
Gast
(Gelöschter Account)
Wahrscheinlich eh nur damit wir uns bessern tun - ist aber Hopfen und Malz verlorenaber zum Glück nicht auf meinem Grab.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wahrscheinlich eh nur damit wir uns bessern tun - ist aber Hopfen und Malz verlorenaber zum Glück nicht auf meinem Grab.
Sooo geile schuhhhh ...hobts es eh gsehnWarat nix passiert.
Die jungen Frauen mit ihren weißen Gummistiefeln waren uns ja schon einige Schritte voraus![]()
Spinnst des darf ned verloren gehn. Sind eines der wichtigsten Nahrungsmittelist aber Hopfen und Malz verloren![]()
Nimm i 2 stamperl mit..ähh na drei, da @Mitglied #366131 trinkt a oanErschreck ned waun i ausssa greif![]()
Wauns de Haxn ned uma drat hoadSooo geile schuhhhh ...hobts es eh gsehn![]()
Die jungen Frauen mit ihren weißen Gummistiefeln waren uns ja schon einige Schluck voraus![]()
De mineralstoffe braucht unser körperSpinnst des darf ned verloren gehn. Sind eines der wichtigsten Nahrungsmittel
Da @Mitglied #202045 hot eh sein Kopf goa nimma auffi brochtSooo geile schuhhhh ...hobts es eh gsehn![]()
Jawoi...De mineralstoffe braucht unser körper![]()
Und an starren blick hot er ghobt...wos hot der woi fixiertDa @Mitglied #202045 hot eh sein Kopf goa nimma auffi brocht![]()
Wias daun vo da Oabat ogfongt hot zum reden - wos net ois gmocht ghert - do hot er se glei uman Sitzplotz neben @Mitglied #370321 graft!Und an starren blick hot er ghobt...wos hot der woi fixiert![]()
hoab auf di @Mitglied #370321 ihre Händ aufpassn miasn. Ned das krapscht wei i bin schüchternDa @Mitglied #202045 hot eh sein Kopf goa nimma auffi brocht![]()
mi hoats nur gwundert das der @Mitglied #366131 solche in 42 haben will. ob eam die wirklich passnUnd an starren blick hot er ghobt...wos hot der woi fixiert![]()
Ahgeh, die hat eh nur noch Ihre Augal bei den strammen Wadln der Radfahrer gehabthoab auf di @Mitglied #370321 ihre Händ aufpassn miasn. Ned das krapscht wei i bin schüchtern
komisch hab keine strammen Wadln gesehenAhgeh, die hat eh nur noch Ihre Augal bei den strammen Wadln der Radfahrer gehabt
könnte schon seinVa eich zwa![]()
die Oarbeit warat ma egal, aber woas moach i wenns dann beim Duschen mein Bugl woaschn wüWias daun vo da Oabat ogfongt hot zum reden - wos net ois gmocht ghert - do hot er se glei uman Sitzplotz neben @Mitglied #370321 graft!![]()
Daun sogst oafoch - NEINdie Oarbeit warat ma egal, aber woas moach i wenns dann beim Duschen mein Bugl woaschn wü![]()
Ok...jetzt verseh i dein blick a .mi hoats nur gwundert das der @Mitglied #366131 solche in 42 haben will. ob eam die wirklich passn![]()
Wo host denn daunn hingschautkomisch hab keine strammen Wadln gesehen