- Reaktionen
- 169.334
- Checks
- 148
Siagst...hast uns gar net glauben wollenJa und ich mag sie
Mei, des find i aber voi liab da machst ma a FreidNe Überraschung zu deinem Geburtstag alles gute
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Siagst...hast uns gar net glauben wollenJa und ich mag sie
Mei, des find i aber voi liab da machst ma a FreidNe Überraschung zu deinem Geburtstag alles gute
Man lernt nie aus lass da gut gehenSiagst...hast uns gar net glauben wollen
Mei, des find i aber voi liab da machst ma a Freid
JoooEtz wo i Wochen in a ordentliches Zumpfibildl investiert hab, etz will des gamsige Weibsvolk auf oamal meine Seckl seng
Ja super ......beides geht ned ?Jooo
Des Schwanzbüdl bringst eh woanders a nu an
Hast leicht du a so kurze Fiass wie da @Mitglied #511891 ?Ja super ......beides geht ned ?
Na ..aber bei uns geht ma as ganze Jahr barfuassatHast leicht du a so kurze Fiass wie da @Mitglied #511891 ?
Typisch Mann...erst mocht a ma in Mund wassrig und dann hot a gor kane SöckinNa ..aber bei uns geht ma as ganze Jahr barfuassat
Jösas a blossfuaßataNa ..aber bei uns geht ma as ganze Jahr barfuassat
So lang nix anderes wässrig werd I liefer nach ...muas aber erst de ganzen Zumpfibuildl löschenTypisch Mann...erst mocht a ma in Mund wassrig und dann hot a gor kane Söckin
Tante i hob dein Geschenk grod ghoit
Bist wahnsinnig...die gamsign Weiba lynchn miSo lang nix anderes wässrig werd I liefer nach ...muas aber erst de ganzen Zumpfibuildl löschen
Zu spätBist wahnsinnig...die gamsign Weiba lynchn mi
Bist wahnsinnig...die gamsign Weiba lynchn mi
Zu spät
Ka suag woa nix gscheids zum segn
Hob i ma eh dochtKa suag woa nix gscheids zum segn
Nit zum Vergleichen mit de söckis
Hättst as Aungglos aufsetzen müssenKa suag woa nix gscheids zum segn
Mahhh ich muss nach Wien zum Socken shoppen …Mariahilferstraße
Anhang anzeigen 12121096