- Reaktionen
- 3.554
schick ich dir per pn. ich will den englischkurs hier nicht durch erfahrungsberichte stören!Und deine Infos zu der Dame? Danke
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
schick ich dir per pn. ich will den englischkurs hier nicht durch erfahrungsberichte stören!Und deine Infos zu der Dame? Danke
Angeblich jaWeiss wer ob die brüste bei emma echt sind?
Der Randy_Fckr ist wohl ein Hellseher.
Schreibt da über die Loretta
Und jetzt kommt sie tatsächlich am 02.03.2020 ins Partyhouse..?!?!?
Loretta
Wenn sie mich dieses Mal auch wieder versetzt versohle ich ihr den Hintern
In fact.I'm a Native Speaker (born in Dublin)[QUOTE = "Lustlümmel, post: 12753698, member: 109005"] Your stupid English writing is on my mind, I think we are in Austria and I want to stay that way. [/ QUOTE]
.
: Hahaha::gossip:
,
As I said before, Lustlummel, while the forum may be about sex in Austria, there are many English-speakers on it.
Plus, it can be viewed from anywhere in the world. In fact, it can be and is viewed by English-speaking businessmen and others who are coming to Austria, and need info in English because they can't read German.
So, contrary to your narrow-minded view, there is, in fact, a place for posts in English on EF.
How else are non-German speaking visitors going to get the English language info they want and need to make informed decisions about which girls to visit once they're here in Austria?
That being so and since I'm not breaking the rules, rather than getting your knickers in a twist, feel free to do the adult thing and ignore my posts. Clearly, they're for those who are mature and open minded enough to value them. Which obviously doesn't include you.
Nur ein böser Schelm vermutet hinter Randy den Strizzi der Dame oder die Dame selbst...
Lobhymnen singen über jemanden der mind. zwei Jahre nicht da war und plötzlich wieder auftaucht?
klingt sehr verdächtig...
.In fact.I'm a Native Speaker (born in Dublin)
But in fact there would be only one reason to write in english. If somebody ask you to.
In all other cases, German is sufficient. If I am in a German-speaking forum, I have to count on the fact that the majority of the posts are not in my native English.
And another thing .If you try in english please improve your skills.you can't be a native speaker or am I wrong?
In fact.I'm a Native Speaker (born in Dublin)
But in fact there would be only one reason to write in english. If somebody ask you to.
In allen anderen Fällen reicht deutsch.wenn ich mich in einem deutschsprachigen Forum aufhalte muss ich damit rechnen ,dass der Grossteil der Beiträge nicht in meiner englischen Muttersprache ist.
And another thing .If you try in english please improve your skills.you can't be a native speaker or am I wrong?
.alle, die den hochgeistigen ergüssen unseres lieben randy keinen beifall klatschen, sind also nicht "mature" und "open minded". ich persönlich ziehe es vor, nicht zur gruppe der claqueure zu gehören, obwohl ich dabei natürlich etwas versäume
so, diesmal habe ich das ironie-schild nicht vergessen - open minded people werden es mir danken!
dieser User verwendet einen translator... warum auch immer
.Es ist mir eigentlich auch Wurscht was der Kasperl verwendet oder auch nicht...