W
Gast
(Gelöschter Account)
Des hat aber dauert jetzt.AUCH am kopf,gehts nu?!!!!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des hat aber dauert jetzt.AUCH am kopf,gehts nu?!!!!!
jo...oba,dafiar hots eigschlong fiar 3!Des hat aber dauert jetzt.
Du meinst die "Geheimrezepte" für besonderslästigeäh liebenswerte Gäste
Jetzat lass amoi Dei wallendes Haar weg, auch des am Kopf, und vazöh, wast mim Stevo gemacht hast. Der rührt si nimma. Und da Otto a ned.jo...oba,dafiar hots eigschlong fiar 3!
Dann suche ich hiermit auch noch eine Vorkosterin. Biete wahlweise ein Zebra oder einen Löwen.. Almählich wird mein Garten leer.. @Mitglied #470492 du bist doch Stier.. Wie wärs?
Anhang anzeigen 3763551Hat jemand Popcorn dabei?
Vielleicht der @Mitglied #415183 ?
Der Papa hat den vollen Durchblick.aber mein Papa meinte immer i schnoda e genug
I scho, bei da Ondern hab I so meine Zweifel.Liab sans de zwoa - da @Mitglied #400301 und die @Mitglied #473397
Wurscht! Sieh es mal so - je mehr sie keppelt desto mehr Popcorn bleibt für Dich!I scho, bei da Ondern hab I so meine Zweifel.
I hab eher Angst, dass ma de as Bier wegsaufen tät.Wurscht! Sieh es mal so - je mehr sie keppelt desto mehr Popcorn bleibt für Dich!
Das geht gar nicht - aufdiepfotenhauI hab eher Angst, dass ma de as Bier wegsaufen tät.
stevo “wellnesst“ in mein bett,problem damit???!Jetzat lass amoi Dei wallendes Haar weg, auch des am Kopf, und vazöh, wast mim Stevo gemacht hast. Der rührt si nimma. Und da Otto a ned.
Und? Hat a de Untergatti vom Ava an und röchelt recht? Und wo is da Otto mit der Vorhaut? Lass Da doch ned ois aus da Nosn ziagn.stevo “wellnesst“ in mein bett,problem damit???!
*Popcorn reiche und Bauch kraule*Hat jemand Popcorn dabei?
Vielleicht der @Mitglied #415183 ?
stevo liegt wie gott in schuf in mein himmlbett... wird jedn tog kämmt,oiso südlich wh schu wissn... zur sicherheit hob i erm markiert.a großes E hob i erm in sei hendlbrust gschniarztUnd? Hat a de Untergatti vom Ava an und röchelt recht? Und wo is da Otto mit der Vorhaut? Lass Da doch ned ois aus da Nosn ziagn.
Des langt ned. Dann vögelt der Himmelhund im T-Shirt fremd. Du muasst eahm nu a "V" auf de Eichel ritzen.zur sicherheit hob i erm markiert.a großes E hob i erm in sei hendlbrust gschniarzt
Des tät ma zum Denken geben.ajo...u otto woit zigarettn hoin geh,u wiar nie wieda gsehng