- Reaktionen
- 51.382
- Checks
- 30
De Konstellation razt mi eh ned a so, des woa nur amoi ned ganz komisch.Kloa... i lern ja da herin a was ... leider hab i koa Muschi-MMF/MFM gfunden
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
De Konstellation razt mi eh ned a so, des woa nur amoi ned ganz komisch.Kloa... i lern ja da herin a was ... leider hab i koa Muschi-MMF/MFM gfunden
Jetzt gibt a wieder an ... oba mit so ana Biedermeierhex wie mir kann ma's jo machenDe Konstellation razt mi eh ned a so, des woa nur amoi ned ganz komisch.
Na, na, des woan die 90er do is vü passiert. 3 Maoi woas oag komisch und amoi woas zumindest a bissi geplantJetzt gibt a wieder an ... oba mit so ana Biedermeierhex wie mir kann ma's jo machen
Na dann bin i ja froh, dass i in de 90er nu z'jung woa für des und jetzt komische Situationen ausm Weg gehNa, na, des woan die 90er do is vü passiert. 3 Maoi woas oag komisch und amoi woas zumindest a bissi geplant
A geh!Na dann bin i ja froh, dass i in de 90er nu z'jung woa für des und jetzt komische Situationen ausm Weg geh
Was hoaßt da "a geh"A geh!
Komischen Situationen kannst ned immer ausm Weg gehen, sonst warst jo goa ned do!Was hoaßt da "a geh"
So schnö wie i renna kann- da is da Forrest Gump a Dreck dagegen...Komischen Situationen kannst ned immer ausm Weg gehen, sonst warst jo goa ned do!
Außerdem muas i jo wos schreiben.
Sogt ma be eich ned eh: Renn' wo's eben is!So schnö wie i renna kann- da is da Forrest Gump a Dreck dagegen...
Oiso bei mir dahoam sagt ma des nedSogt ma be eich ned eh: Renn' wo's eben is!
Aha, i kenns vo a poa Freistädter und -innenOiso bei mir dahoam sagt ma des ned
Des san ja MühlviertlerAha, i kenns vo a poa Freistädter und -innen
I mog de µ/4erDes san ja Mühlviertler
I a... oba san hoid nx gegen de InnviertlerI mog de µ/4er
Vo duat hob i a amoi an Sturschedl zu Studienzeiten ois Freind ghobt. Jetzt hamma uns aus die Augen verloren.I a... oba san hoid nx gegen de Innviertler
Stimmt... Sturschädel des samma!Vo duat hob i a amoi an Sturschedl zu Studienzeiten ois Freind ghobt. Jetzt hamma uns aus die Augen verloren.
Ana allanich geht jo no, zwa san nur mehr a Hetz wenn ma unbeteiligter und außenstehender Dritter is.Stimmt... Sturschädel des samma!
I dad di ja glei miteinbeziehen... wir san ja recht freindliche MenschenAna allanich geht jo no, zwa san nur mehr a Hetz wenn ma unbeteiligter Dritter is.
feindlich?I dad di ja glei miteinbeziehen... wir san ja recht freindliche Menschen
Naaaafeindlich?