- Reaktionen
- 51.649
- Checks
- 30
I hob mi meistens gaunz fia mi aloanig. Wenns b'sonders geil sein soi sogoa mit ana I hob mi liab Jacken.Wann ma nie waa für sich alloa hat![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hob mi meistens gaunz fia mi aloanig. Wenns b'sonders geil sein soi sogoa mit ana I hob mi liab Jacken.Wann ma nie waa für sich alloa hat![]()
Uii, na, dass des an Mau anstrengt wann am End olle fünfe wos von eam woin und nix von einander wissen?I muaß mi immer mit meine 5 Persönlichkeiten teilen![]()
Na na, so is a wieder ned... de wissen scho voneinander und ham a fixe Aufgabenteilung ☝Uii, na, dass des an Mau anstrengt wann am End olle fünfe wos von eam woin und nix von einander wissen?![]()
![]()
Du fleißig roboten!!Scheffin, i geh no amoi hackeln.
Na meistens eh immer nur ein paar Quickies mit entsprechend langen Ruhepausen dazwischen, oiso eh gaunz wie sich's ghört.Du fleißig roboten!!![]()
Oiso quasi eh wie immerNa meistens eh immer nur ein paar Quickies mit entsprechend langen Ruhepausen dazwischen, oiso eh gaunz wie sich's ghört.![]()
![]()
Jo eh!Oiso quasi eh wie immer![]()
Dann muaß ma wenigstens ned mitJo eh!![]()
Na schau- hast a Marktlücke entdeckt!!!Uiii, i hab a neue Verfolgerin und schon mehr Aufrufe bei mein' Kontaktinserat als die meisten anderen Mander. I glaub i hab da für eine ganz neue Qualität gesorgt![]()
Ehrlichkeit mocht si eben bezahlt.Na schau- hast a Marktlücke entdeckt!!!![]()
Na dann toi, toi, toi dass d'recht vü potentielle Wahrheitsfinderinnen abstaubstEhrlichkeit mocht si eben bezahlt.![]()
Ob i mir des auf meine oiden Tag antuan soi? Oba auf die Muschibuidln gfrei i mi scho!Na dann toi, toi, toi dass d'recht vü potentielle Wahrheitsfinderinnen abstaubst![]()
Für a bissi "Wahrheit" is ma doch nie z'oid...
na dann fang i scho moi an:
Anhang anzeigen 8282349
lei zwa und beinoh drei auf an Buidl!![]()
Asooooooo?Ja mei.... 1 zöht ja scho ois 0815
Kloa... i lern ja da herin a wasAsooooooo?