- Reaktionen
- 51.617
- Checks
- 30
So, jetzt hob i no an Plangger
Oba i find ma no wos Leichtes.
Oba i find ma no wos Leichtes.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Auf was?So, jetzt hob i no an Planger
Wird ned vü werden, i werd ma a Glaserl Congee gönnen. Des wird immer mehr ois wos i brauch und dann heb i mir hoid apoor Glaserln im Keller auf.Auf was?
Da bin i da nix neidig... deafst ganz alloa ham Oba an Guadn wünsch i.Wird ned vü werden, i werd ma a Glaserl Congee gönnen. Des wird immer mehr ois wos i brauch und dann heb i mir hoid apoor Glaserln im Keller auf.
Mocht nix, so is mir mehr bliebn. Dank dir!Da bin i da nix neidig... deafst ganz alloa ham Oba an Guadn wünsch i.
Von was?So, jetzt kann/muss ich mich aber ein bissi erholen.
Es woa a poa Minuten stressig – oiso mitdenken und organisieren weu zu vü auf zu wenig Plotz in zu wenig Zeit passieren hot miassen.Von was?
KlingtEs woa a poa Minuten stressig – oiso mitdenken und organisieren weu zu vü auf zu wenig Plotz in zu wenig Zeit passieren hot miassen.
Ah, des passiert wann Leit di vü mehr Göd wia mia kriagn oba ka Auhnung haum wias „an der Front“ zua geht bestimmen wias zuagehen soi.Klingt
Geh.. sowas gibt's ja goa ned.Ah, des passiert wann Leit di vü mehr Göd wia mia kriagn oba ka Auhnung haum wias „an der Front“ zua geht bestimmen wias zuagehen soi.
Du bist do und wann Weibsen do san, san de Weibsen die Schefizas. Des ist in Stein gemeisseltGeh.. sowas gibt's ja goa ned.
He, oba da ja eh beamt da is, kannst ja im Hexenhaus da Chef sein
Hab i scho jemois d'Chefin außahänga lassen?Du bist do und wann Weibsen do san, san de Weibsen die Schefizas. Des ist in Stein gemeisselt
Wia gingert den des? I waß nur wie i „den Gentleman aussehängen“ lassen kann.Hab i scho jemois d'Chefin außahänga lassen?
Geh Spatzl, lass an Gentleman ruhig einpackt!Wia gingert den des? I waß nur wie i „den Gentleman aussehängen“ lassen kann.
Hihihi, sie hat Spatzi gesagt!Geh Spatzl, lass an Gentleman ruhig einpackt!
Spatzl hab i gsagt, ned SpatziHihihi, sie hat Spatzi gesagt!
Na sowas, dass mir sowas passiert?Spatzl hab i gsagt, ned Spatzi
Ach ja... immer diese LeseschwächenNa sowas, dass mir sowas passiert?
I versteh des ah ned, so was is ma echt no nia ned passiert!Ach ja... immer diese Leseschwächen